
Kapadokya ❤️ pic.twitter.com/eP6EJfjRVK— Tatmin Edici Drone Görüntüleri (@tatmindrone) March 12, 2022
Gerçekten muazzam bir drone çekimi olmuş😍

Kapadokya ❤️ pic.twitter.com/eP6EJfjRVK— Tatmin Edici Drone Görüntüleri (@tatmindrone) March 12, 2022
Harika gerçekten. O soğukta safari yapmak güzel olur. Sevgilin ata binerken korkutursun. Kar topu savaşı yapabilir. Mağaralarda sevişebilir, kahveyi içerken bile okşarsın. Üzüldüm diye 😜😁 hayatımız tatil gibi geçsin
Benim kışın evden çıkasım gelmiyor ama tabii yine de diğer turlara göre Kapadokya daha cazip.
Keşke yaz mevsimi 6 ay falan sürse de her türlü tatil için bol bol vaktimiz olsa.
#Cassie
Cevap
14Cevap
Şu balonların hemen önünden kalktığı bir otelde tatil yapmıştım ben olum fiiiççyuuuu 😂😂
Beni benii bihterini neden nedennnn 🙄😂😂
Sen norveçe git bebeğim piiiii 😂😂😂
Senide alırık ayıp edıyon aşkommmsun sen benimm canımmmmm sınn🥰😍😍😍😍
Hııı hı hıı 😁😁
Üzülüyorum ama🙁🙁🥺😢😭😭😭
Kışın balona bin de bu soğukta ve rüzgarda, soluğu Ağrı Dağının zirvesinde alırsın.
Ben uçarsam sende arkamdan baka kalırsın dndndn
Iyyyyy kro kro laflar dkdkd kayboll gözüm görmesin dnnd
Para sende mii 💴 dolarsa bi düşünürüm dndnd dolara zaafım bar sjsjjs
Oooo olur tabiiii neden olmasın djdndndj
Bir tutam odun sobası ve bir avuç kestane olsun. 🙄
Kartpostallık görüntüler resmen yaa😍
Muazzam harika çok başarılı bir seçim. Zaten ben kış tatillerini daha çok seviyorum
Bence tam mevsimi bahar da çok güzel oluyor diyorlar 😍
Daha güzel yerler var uludağ/bolu/kartalkaya/palandöken/ılgaz-köroğlu-aladağlar
Hayır Alaska veya Norveç muazzam
Osmanlıı biziii Norveçççe götürr🙄😂
Kestim bileti cam kenarı değil can kenarı komple herkeş
Uyy gönlüü güzel ya🤗🤗🤗
Bana pek çekici gelmiyor.
Pikiiğğğ
Çok soğuk oluyor. Soğukta nasıl tatil yapılırsa artık
Taş yığını gibi geliyor beni çekmiyor
Yoo Avusturya dkdk
Tamam norveççe gidicez ordan oraya sjjsjs
He al beni de dkdk
Gitmek istediğim bir yer
Kesinlikle öyle olduğunu düşünmüyorum.
Kışın hiç güzel değil tavsiye etmem
Kapadokya iyi seçenek
Soguk mevsimlerde Kayak yapmayi tercih ederim..
Bir kere turla gitmiştim güzeldi
Defalarca gittim bence değil.
başarılı bir seçim..
Evet bence guzel yer
Kapadokya güzeldir.
Bencede bana yakın bi konumda we süper...
Çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?