
Peki siz kaplıca için nereyi tercih ederdiniz? Nereleri önerirdiniz?

Termal otel sevmem ama gidecek olunca kaya termale gidiyorum çünkü eşimin anlaşmalı oteli İzmir'e gidince çok ucuza kalıyoruz kaplıca için de bence yeterli
Edremit Güre güzel hem bol oksijen hem kaplıca hem içme olarak kullanılıyor. Fakat tek sıkıntısı sürekli daire satmaya çalışan biri çıkıyor karşına tatil boyunca
Cevap
14Cevap
Ben de suyundan dolayı o tarafı öneririm. En son gidenler Google yorumlarında ifade ediyorlar, en net durumu ordan görebilirsin.
Oooo isabetli bir karar olmuş en bilindik termal oteldir ♨️
Gelince haber ver görüşelim
Aaa sen afyondaydın dimiii 😍🙈🙈 yaa şu an çok mutlu oldum iyi ki orayı seçmişiz 😄💖
Bende kaplıcaya gotmek istiyorum, birde kaplicalarin içmeli olanı varmış onlar i bilen var mı
Gazlıgöldekileri içebilirsin
@Nietzschenededi teşekkür ederim
@Mutlulukneydi89 rica ederim
burada arkadaşım çalışıyor ve gerçekten çok güzel bi yer 😊
Bende oradayım
E yani?
Sizde mi afyondasınız?
Ben Batman ya da Bingöl kaplıcalarını tercih ediyorum
Benim babam orada çalışıyordur aslında daha iyi yerler var
Afyondayım şu an
Kırşehir de armans var fena değil, evime çok yakın :)
Ben de Türkiye gelirsem gideceğim ya😂
afyon gazlıgol termalleri cok iyi bence
Karahayıt kaplıcaları iyidir.
Afyon çok iyi bir tercih. 2 yıl kaldımafyonda
Gittim ben olsan oraya gitmezdim
Yalova falan
Kızılcı hamam
Edremit Körfez Termal de olabilir
Bursa
Afyon Güral
Sakarya Akyazı da güzel kaplıcalar var
Eskişehir
Sandıklı en mükemmeli.
Vay aw
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?