
Bunun için ne gibi çözümler önerirsiniz?

tutuyor 40 dakikalık yol dahi otobüse özel olsa iyi olurdu ama araba bile tutuyor kendim kullanırken tutmuyor sadece onla da uzun yolu deneyimlemedim belki onda bile tutar çözüm olarak eczanede hap var o 13 saatlik yolculuğumda bile beni tutmayı başardı
Hayır tutmuyor,
havada, karada yolculuk sırasında bulantı yaşıyorsanız ilacı anti-em dir. şak diye bu sorununuzu ortadan kaldırır. yaklaşık bir saat öncesinden içerseniz geriye yolculuğun tadını çıkarmak kalır size. Bazı bünyelerde hafif uyku yapar fakat sağa sola şelale gibi kusmaktan iyidir herhalde.
Yolculuk yapmamamın sebebi bu zaten. Mecburi olmadıkça kullanmıyorum. Seyehat etmiyorum. Ettiğim zamanlarda en ön koltukta olmaya çalışıyorum. Herhangi bir şeyle uğraşmıyorum. Telefon veya kitap daha kötü etkiler. Sakız çiğniyorum.
Leblebi yemek hep ön camdan en uzak mesafeye bakmak derin nefesler almak ve aman miden bulanırsa bulansın yanında poşet peçete var diye telkinde bulunmak
Cevap
20Cevap
Bazı engebeli yollarda tutuyor. Düz yollarda sıkıntı yok ama. Giderim. Birde cam kenarı filan olmalı ki. Bir yerleri görmem lazim. Yoksa düşünemiyorum.😅😅
Ben metpamid kullanıyorum.
Uçağa binemem zaten yükseklik korkum var, bayılma ihtimalim çok yüksek 😅 uzun süreli yollarda da kötü oluyorum. Elim ayağım titremeye başlıyor resmen.
Maalesef o sıkıntıyı ben fazlasıyla çekiyorum. Baş edilecek gibi değil. İlaç alıyorum. Şükür ki geçiriyor 🍂
Hayır hayatım boyunca hiç böyle bir şey yaşamadım.
Özellikle tur otobüsleriyle yapılan seyahatler favorimdir.
Uzun yolculuklarda sadece otobüs beni rahatsız ediyor ve midemi bulandırıyor. Araba ile saatlerce yolculuk yapsam dahi, hiç rahatsız olmuyorum
Özellikle arkalarda olmak tutuyor beni, başımı döndürüyor. Hiç haz etmiyorum bu durumdan.
Hayır ama sadece bir şey okurken veya bir şeye odaklanırken araç tutuyor.
bazen fazla engebeli yollarda rahatsız olabiliyorum
Evet, yola çıkmadan önce bulantı ilacı alıyorum. Etkisi oluyor.
Hayır tutmuyor ama uzun yolculuklarda uykusuz hareketsiz kalmak deli ediyor beni
Ya ön koltukta otururum ya da aracı ben kullanırım
Ufakken çok şey çektim bu durumdan dolayı büyüdükçe kendi kendine geçti
Ooo şu pp'de ki yaşlarım da çok tutardı hatta uyuyarak yolculuk yapmak zorunda kalırdım fjfjfj 😂
hayır eskiden tutardı şimdi müzik dinliyorum asla tutmuyor,
Tutmaz. Saatlerce seyahat eddbilirim.
Mide problemim yok ama kuzenimin asiri vardi bindigi an midesi bulaniyodu hap vermisti doktor
Her araç tutmaz beni ama özel araçlar havalandılmamışsa ve hafif bir soğuk algınlığım varsa midem bulanır kulaklıkta müzik dinlemek ağız ferahlatıcı kullanmak bende mide bulantısını engelliyor
Evet maalesef tutuyor. Uzun yolculukta hemen uyumaya çalışıyorum. ya da yola çıkmadan ilaç içiyorum. Yoksa işkence haline geliyor
Evet tutuyor etrafa bakmamak gerek tuzlu şeyler yenilebilir mide bulantısı ilacı var ben onu kullanıyorum
Yani eğer içinde baharatlı yiyecekler yenilmezse araba tutmaz
Araçlardan ziyade.. kimlerle yolculuk yaptigima göre değişiyor sizleri bilemem 🥂
Evet, uykusuz ve açsam daha çok.
Tutuyor ve tüm yolculuk zehir oluyor🥺
Tutmuyor
tuzlu kraker ise yarayabilir
Hayır 13 saat tık demiyor
Tutuyor bnde şarkı dinliyorum
3 saatten sonra başım ağrıyor sadece
Bende öyle sorun yok, olmadı da
Hiç sevmem uzun yolculukları araba tutuyor beni
Evet yarım saatlik olsada midem bulanıyor 😅🖐️
Ben araçları tutuyorum
Normal şartlarda olmaz.
bazen, tuzlu şeyler tüket ve telefona falan bakma
Burdan dünyanın öbür ucuna bile giderim
Tutmaz
Hayır tutmaz. Zaten hep uyuyakalıyorum.
maalesef kusuyurum 😹😹😹
Uçak haricinde hiç sevmem yolculuğu
ben genelde direksiyonu tutuyorum
Evet bu aralar
Her zaman değil.
Hayır, tutmuyor.
Evet
Evet araba, otobüs, uçak hepsi
Hayır
Arka koltukta oturduğum zaman tutuyor
Genelde...
Evet inanilmaz tutuyor hem de
Midem bulaniyo bazen
Tutmaz
Evet beni tutuyor
Tutmuyor
Arka koltukta evet
Evet uzun yolculukta midem bulaniyor
Çok nadir
Tutmaz
Genelde tutmaz ama bunaldığım olur sıcaktan vs
Hayır hiç tutmuyor
Hiç tutmadı.
Tutmaz.
Ay ölecek gibi oluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?