Tatil & Seyahat Yaz ve kış ayları için tatil tercihiniz nasıl olurdu? nowitspartytime Takip Et Xper 3 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Mesela yaz aylarında Bodrum, kış aylarında Uludağ gibi klasikleşmiş yerler dışında nereyi tercih ederdiniz? Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar muhabbet için başka bir yeri mi kullansanız acaba Yaz ve kış ayları için tatil tercihiniz nasıl olurdu? Cevapla Tatil Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Sendevefasiz Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Yazın çeşme kışın spil dağı 1 40 Yorumla nowitspartytime +1 yıl Spil Dağı atmosferik olarak kış tatiline uygun mu? Yorumla Sendevefasiz +1 yıl Tatil olarak değil de kartopu oynamak mangal yapmak kafa dinlemek için Yorumla nowitspartytime +1 yıl Manisa'lı mısınız?😂 Yorumla Sendevefasiz +1 yıl İzmir Yorumla nowitspartytime +1 yıl O coğrafya'ya hakim olmayan bilmiyor çünkü oraları🙂 Yorumla Sendevefasiz +1 yıl Manisa il komşumuz yakın Yorumla nowitspartytime +1 yıl Biliyorum🙂 Yorumla izmir35bey +1 yıl Sanki izmirli Yorumla nowitspartytime +1 yıl Ya İzmir'liysem? Yorumla izmir35bey +1 yıl İzmirlimi ilk defa izmirliye rastlıyorum Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey neden bir sürü İzmirli var Yorumla nowitspartytime +1 yıl @Sendevefasiz boş ver, arkadaş aklınca muhabbet kurmaya çalışıyor Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey Bornova Altındağ otogar a yakınım Yorumla nowitspartytime +1 yıl Ne güzel Yorumla izmir35bey +1 yıl Harika yeşilova Yorumla izmir35bey +1 yıl Otogardan ceşme dolmuşuna bin git... Tabi hususi araçın varsa bilemem Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey var iki tane Yorumla izmir35bey +1 yıl Vaay Bee ben yine fakir düşünmüştüm 😊 Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey biri eşimin biri benim ben kendim çalışıp aldım yoksa tek maaş yetmiyor fakiriz yani çalışmasam 😂 Yorumla izmir35bey +1 yıl Ehliyet şöförlük var mı Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey var Yorumla izmir35bey +1 yıl Zengin adamın arkasında her zaman calışan eşi vardır 😊 Yorumla izmir35bey +1 yıl Meslek nedir Yorumla izmir35bey +1 yıl Bende calışıyorum ama arabam yok Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey muhasebe ve finansman Yorumla nowitspartytime +1 yıl 🤦♂️ Yorumla izmir35bey +1 yıl Haha bana cok yabancı meslek şimdi bile Çebimde nekadar var bilmiyorum... İşin gercekten uzmanlık istiyor... Yorumla izmir35bey +1 yıl Arabanın markası renault mu Yorumla nowitspartytime +1 yıl Porsche Yorumla Sendevefasiz +1 yıl Eşimin reno Kango bı tane Opel Vectra var benim Nissan Qashqai Yorumla izmir35bey +1 yıl Nissa he harika araç bir zamanlar bende beyeniyordum 4x4 mü Yorumla izmir35bey +1 yıl Şimdide beyeniyorum ama almak imkansız Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey 4 çarpı dört mü bilmiyorum arabadan anlamam ben sadece 2015 Nissan Qashqai Yorumla izmir35bey +1 yıl 4x2 dir o zaman 4x4 olsa görmeme imkansız özelliği istedigin zaman 4x4 oluyor varsa o özellik... Spile cıkarken iyi olur Yorumla izmir35bey +1 yıl Eşinden ayrımı yaşıyorsun.. Bana öyle geldi de 😔 Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey niye ayrı yaşayayım kardeşim insan evli olup ayrı yaşar mı yanımda oturuyor hatta şu an ve çok seviyorum eşimi millete bildirim gidiyor bir sürü yorum oldu kimseyi rahatsız etmeye hakkımız yok burada bitirelim yorumu size iyi geceler Yorumla izmir35bey +1 yıl Araba konusunda yardım olmamış gibide ondan dedim Yorumla izmir35bey +1 yıl Eyvallah Yorumla Sendevefasiz +1 yıl @izmir35bey tam tersi o yardım etti biraz eksiğim vardı kalanı tamamladı biraz dediğim de kırk Bin Yorumla izmir35bey +1 yıl O manda degil ama neyse iyi geceler Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yazın çeşme kışın spil dağı
Spil Dağı atmosferik olarak kış tatiline uygun mu?
Tatil olarak değil de kartopu oynamak mangal yapmak kafa dinlemek için
Manisa'lı mısınız?😂
İzmir
O coğrafya'ya hakim olmayan bilmiyor çünkü oraları🙂
Manisa il komşumuz yakın
Biliyorum🙂
Sanki izmirli
Ya İzmir'liysem?
İzmirlimi ilk defa izmirliye rastlıyorum
@izmir35bey neden bir sürü İzmirli var
@Sendevefasiz boş ver, arkadaş aklınca muhabbet kurmaya çalışıyor
@izmir35bey Bornova Altındağ otogar a yakınım
Ne güzel
Harika yeşilova
Otogardan ceşme dolmuşuna bin git... Tabi hususi araçın varsa bilemem
@izmir35bey var iki tane
Vaay Bee ben yine fakir düşünmüştüm 😊
@izmir35bey biri eşimin biri benim ben kendim çalışıp aldım yoksa tek maaş yetmiyor fakiriz yani çalışmasam 😂
Ehliyet şöförlük var mı
@izmir35bey var
Zengin adamın arkasında her zaman calışan eşi vardır 😊
Meslek nedir
Bende calışıyorum ama arabam yok
@izmir35bey muhasebe ve finansman
🤦♂️
Haha bana cok yabancı meslek şimdi bile Çebimde nekadar var bilmiyorum... İşin gercekten uzmanlık istiyor...
Arabanın markası renault mu
Porsche
Eşimin reno Kango bı tane Opel Vectra var benim Nissan Qashqai
Nissa he harika araç bir zamanlar bende beyeniyordum 4x4 mü
Şimdide beyeniyorum ama almak imkansız
@izmir35bey 4 çarpı dört mü bilmiyorum arabadan anlamam ben sadece 2015 Nissan Qashqai
4x2 dir o zaman 4x4 olsa görmeme imkansız özelliği istedigin zaman 4x4 oluyor varsa o özellik... Spile cıkarken iyi olur
Eşinden ayrımı yaşıyorsun.. Bana öyle geldi de 😔
@izmir35bey niye ayrı yaşayayım kardeşim insan evli olup ayrı yaşar mı yanımda oturuyor hatta şu an ve çok seviyorum eşimi millete bildirim gidiyor bir sürü yorum oldu kimseyi rahatsız etmeye hakkımız yok burada bitirelim yorumu size iyi geceler
Araba konusunda yardım olmamış gibide ondan dedim
Eyvallah
@izmir35bey tam tersi o yardım etti biraz eksiğim vardı kalanı tamamladı biraz dediğim de kırk Bin
O manda degil ama neyse iyi geceler
Valla deniz kenarı da olur yeterki kafa dinlenmeli olsun
Kafama esen yere giderim sjms