Tatil & Seyahat Otobüs ile şehirler arası yolculuğu sever misiniz? Sevdiğiniz için 7 saat yol gider misiniz :)? majestetuncay Takip Et FenomenMentor Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Yapay Zekaya Sor Otobüs ile şehirler arası yolculuğu sever misiniz? Sevdiğiniz adam / kadın için 7 saat yol gider misiniz :) ? Otobüs ile şehirler arası yolculuğu sever misiniz? Sevdiğiniz için 7 saat yol gider misiniz :)? Cevapla Sevgi Soruları Kadın Soruları Otobüs Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
gökyüzününbekçisi Takip Et Bilge Yaş: 104 , eic 100% +1 yıl Sevdiklerim icin 24 saat bile giderim de otobusle degil. Otobüs yolculuğunu pek sevmiyorum artık. Istediginiz yerde duramıyorsunuz, molalar sınırlı ve o kaos , kalabalik yoruyor beni. Sakinlik ve huzur istiyorum artık. 0 0 Yorumla
mehcab Takip Et Master Yaş: 81 , eic 75% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,7b cevap paylaştı. Otobüs ile Türkiyei dolaştık.. Balkan ülkelerini ve İtalyayı gezdik 8 er gün 9 zar gece... İstanbuldan Diyarbakıra az gidip geklmedik.. 0 0 Yorumla
Halikarnass Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Şahsi araç haricinde seyahat etmem etmekten de nefret ederim yol çekilmiyor ama söz konusu sevdiğim kadınsa çekerim o yolu 0 0 Yorumla
serimiyy Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aşırı seviyorum ben ya çok güzel kulaklıla çok güzel oluyor 1 0 Yorumla
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Zamanında çoook gidip geldim Sonunda sevdiğim; eşim oldu🥰 1 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Çok severim. Kadını bahane ederim. Yolculuğu severim :) 0 0 Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 725 cevap paylaştı. Giderim, zamanın da 14 - 15 saatlik otobüs yolculuğu yaptım 7 saat ne ki 0 0 Yorumla
Namuscubasi Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl 1, 2, 3, 4 numara doluysa sevdiğimin cenazesine bile gitmem. Sığamıyorum. 0 0 Yorumla
aysenickk Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Sınırım 3 saat. 3 saat sonra karakterime uygun davranamıyorum 0 0 Yorumla
marjinalgirl2367 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Genel olarak yolculuk yapmayı seviyorum. Sevdiğim insan için giderim.😄 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 ay Pek sevdiğim söylenemez, otobüsler beni çok yoruyor. Yedi saat için daha konforlu bir şey bulmaya çalışırım. 0 0 Yorumla
yineyenidenburada Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl bayılırım :) sevdiğim adam için 7 saat değil 27 saat de yolculuk yapılır hiç farketmez ;) 0 0 Yorumla
albydrop Takip Et Yoda Yaş: 48 +1 yıl Zamanında 12 saat yol gittim..Aklımı köpekler yesin.. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Mecbursam kullanırım otobüs ama sevmem uçak ile seçenek varsa uçakla gitmeyi tercih ederim 0 0 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Sevmem.Uçak veya otomobil tercihim. 0 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kimse için parmağımı oynatamam 0 0 Yorumla
Manquer Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Neden özellikle 7 saat? Ben onu merak ettim 😃 0 0 Yorumla
eaakpten856_ Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Maksimum 1 saat olacak sonrası bayıyor 0 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 478 cevap paylaştı. Yok sevmem midem tutuyor gidemem 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 2,1b cevap paylaştı. Giderim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Sevdiklerim icin 24 saat bile giderim de otobusle degil. Otobüs yolculuğunu pek sevmiyorum artık. Istediginiz yerde duramıyorsunuz, molalar sınırlı ve o kaos , kalabalik yoruyor beni. Sakinlik ve huzur istiyorum artık.
Otobüs ile Türkiyei dolaştık.. Balkan ülkelerini ve İtalyayı gezdik 8 er gün 9 zar gece... İstanbuldan Diyarbakıra az gidip geklmedik..
Şahsi araç haricinde seyahat etmem etmekten de nefret ederim yol çekilmiyor ama söz konusu sevdiğim kadınsa çekerim o yolu
Aşırı seviyorum ben ya çok güzel kulaklıla çok güzel oluyor
Zamanında çoook gidip geldim
Sonunda sevdiğim; eşim oldu🥰
Çok severim. Kadını bahane ederim. Yolculuğu severim :)
Giderim, zamanın da 14 - 15 saatlik otobüs yolculuğu yaptım 7 saat ne ki
1, 2, 3, 4 numara doluysa sevdiğimin cenazesine bile gitmem. Sığamıyorum.
Sınırım 3 saat.
3 saat sonra karakterime uygun davranamıyorum
Genel olarak yolculuk yapmayı seviyorum. Sevdiğim insan için giderim.😄
Pek sevdiğim söylenemez, otobüsler beni çok yoruyor. Yedi saat için daha konforlu bir şey bulmaya çalışırım.
bayılırım :) sevdiğim adam için 7 saat değil 27 saat de yolculuk yapılır hiç farketmez ;)
Zamanında 12 saat yol gittim..
Aklımı köpekler yesin..
Mecbursam kullanırım otobüs ama sevmem uçak ile seçenek varsa uçakla gitmeyi tercih ederim
Sevmem.
Uçak veya otomobil tercihim.
bimiyorum duruma göre değişir
Kimse için parmağımı oynatamam
Neden özellikle 7 saat? Ben onu merak ettim 😃
Maksimum 1 saat olacak sonrası bayıyor
Yok sevmem midem tutuyor gidemem
Gitmiştim.
Gittim.
Giderim
Giden gelen fark etmez yolcu olmayı hep severim
Sevmem ama giderim
Evet giderim
Giderim
Severim.
Giderim
Hiç sevmem
severimmm