Amerika'ya yerleşiyorum diye millet bana "Batı özentisi" diyor. Sizce de kıskançlık değil mi bu?

Amerikaya yerleşiyorum diye millet bana Batı özentisi diyor. Sizce de kıskançlık değil mi bu?
Niye adam akıllı geçinemediğim bir ülkede kendimi hırpalayayım ki? Çok güzel bir iş buldum. Burada heba olacağıma Amerika'da krallar gibi yaşarım daha iyi.
Amerika'ya yerleşiyorum diye millet bana "Batı özentisi" diyor. Sizce de kıskançlık değil mi bu?
Cevapla