Bence gerek yok zaten 1-2 sene daha kalırsan ülkede açlıktan vitaminsiz kalıp sen hasta bakıcısına ihtiyaç duyacaksın
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evliyim , burada ne ev alınabiliyor ne araba bi ev alıp 10 sene kredisini ödemek istemiyoruz , en azından orada insan hem hayatını yaşayabiliyor hemde para biriktirebiliyor
Bi eşim var 1 senelik evliyiz burada hiç bi halt edilmiyor para da birikmiyor , çocuklarımın geleceği için gitmek istiyorum , hasta olarak değil ama evlatlık alabiliriz 😂
24 levelim 25 olmama az kaldi sadık ickisi kumari olmayan tuvalet egitimini tamamlamis bakimli ozenli yemek yapmayi cok iyi bilen evine ailesine sadik bir bireyim taliplerimi bekliyorumm İMDAAATTTTT 😅😅😅
Evet ama evliyim ne ev ne de araba alabiliyoruz , bi ev alıp 10 sene kredisini ödemek istemiyoruz en azından orada hem yasayabiliyosun insan gibi hemde para biriktirebiliyorsun , günde sadece 6 saat çalışıyorsun
Sen yaşamıyor musun , kız nasıl yolladın herifi , şimdi ilk ben gidicem , 6 ay ayrı olucaz , bin tane şeyde aklım kalıyor , bana taktik ver nasıl icim rahat olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Gidilir ama alan yok, C düzeyinde Almanca arıyorlar, çoğu zaten Türk olsun da istemiyor.
Hasta bakıcı demişsin ben bakıcı kısmına yorum yaptım. Hasta bakıcı olmak istemem.
A2 yeterli oluyor C düzeyi değil
G*ri zekalı, talep edileni söylüyorum ben.
Ya ben bildiğimi söyledim sadece hakaret etmene ne gerek vardı şimdi
Max malum partili gurbetcisin böyle sinirlenip birinin çalışmasına oraya gelmesine kudururyursunuz sonrada túrkiyedekilerin kaderini belirliyorsunuz oylarinzla
Bence gerek yok zaten 1-2 sene daha kalırsan ülkede açlıktan vitaminsiz kalıp sen hasta bakıcısına ihtiyaç duyacaksın
Evliyim , burada ne ev alınabiliyor ne araba bi ev alıp 10 sene kredisini ödemek istemiyoruz , en azından orada insan hem hayatını yaşayabiliyor hemde para biriktirebiliyor
Engellemişsin ayol
Ben mi?
Pardon yanlış oldu
turkiye de almanya da da ayni isi yapacaksan neden yasam kalitesinin daha iyi oldugu bir yerde yapmiyayim ki 🤔
şu an işsizim yani orada yaşam şartları daha iyi ve insan hem yaşayıp hem para biriktirebilir onun için gitmeyi düşünüyorum
helee heleee gidecegin yer alamanyaa birde hatta yaninda bu da benim Hastamm buna bakacam diye beni de alabilirsen ne âlâ
Bi eşim var 1 senelik evliyiz burada hiç bi halt edilmiyor para da birikmiyor , çocuklarımın geleceği için gitmek istiyorum , hasta olarak değil ama evlatlık alabiliriz 😂
24 levelim 25 olmama az kaldi sadık ickisi kumari olmayan tuvalet egitimini tamamlamis bakimli ozenli yemek yapmayi cok iyi bilen evine ailesine sadik bir bireyim taliplerimi bekliyorumm İMDAAATTTTT 😅😅😅
Merhaba canım bende ausbildung hasta yaşlı bakım için gelmek istiyorum bir bilgin var mı acaba ne yapmam gerek sen nasıl belgeler neler yaptın acaba?
Yani illa ülkeden kurtulmak istiyorum diyorsan git tabi
Gitmem ya hasta bakıcı olmak zor
Evet ama evliyim ne ev ne de araba alabiliyoruz , bi ev alıp 10 sene kredisini ödemek istemiyoruz en azından orada hem yasayabiliyosun insan gibi hemde para biriktirebiliyorsun , günde sadece 6 saat çalışıyorsun
Ben de evliyim eşim yurtdışında çalışıyor çok kolay oldunu sanmıyorum
Sen yaşamıyor musun , kız nasıl yolladın herifi , şimdi ilk ben gidicem , 6 ay ayrı olucaz , bin tane şeyde aklım kalıyor , bana taktik ver nasıl icim rahat olur
Yazacaktım da gizlisin takip edebilirsin
Engellemişsin beni ayol , ben sana ne yaptim ki 😂
Çok konuşanları engelliyorum 😀
Profilim de beyaz renkli bi hayvan var beni bul lütfen
Hatayla olmuştur ya kimseyi engellediğim yok
Vallahi çok konuşmam söz
Baş harfi ne
Baş harfin?
Ç
Tamam ekle
Git kurtar kendini
Bende öyle düşünüyorum ve evet gideceğim belgeler hazır
Mutluluklar