Hayatımda hiç tatile gitmedim. Birikimim de yok gitmek için. Çocukken yaz tatillerinde hep çalışmaya gitmiştim. Bir insan hayatında hiç tatile gitmemişse eksiklik içinde midir?
Hayatında hiç tatil yapmamış bir insan eksiklik içinde midir?
Ben de hiç tatile gitmedim. Yaşadığım şehirde bulunan yollara tutsak gibiyim zaten, her gün aynı kaldırımlar, aynı binalar, aynı mekanlar. Her gün ve her yıl böyle geçiyor. P*ra bir gün sorun çıkartmazsa yapmalıyız sanırım. Eksiklik olup olmadığını en iyi deneyimledikten sonra öğreneceğiz.