Eşim ile Kapadokya'ya gitmeyi düşünüyoruz ama balon fiyatlarını görünce şok olduk. Abi alt tarafı bir balon yani neden bu kadar pahalı ki? Ne yapsak bilemedik o yüzden. Sonuçta balondan ibaret değildir herhalde Kapadokya, ne dersiniz?
Kapadokya tatiline sadece balona binmek için mi gidilir?
Kapadokya’da tatil yapıp balona binmiştim tabi o zaman balon fiyatı 100 euro ve 300 TL ye tekabül ediyordu. (Sene 2015) Şimdiki fiyatlar sahiden uçuk maalesef ama sırf balona binemeyeğiz diye oraları görmemek olmaz. Kapadokya taşıyla toprağıyla mistik havasıyla adeta bir görsel şölen. Balona binmeye alternatif olarak gün doğumunda balonları seyre çıkmanızı ve o anları ölümsüzleştirmenizi tavsiye ederim. Ayrıca taş oyma mekanlar, yer altı şehri, Ihlara vadisi, Göreme açık hava müzesi gibi bir çok görülesi yer var. Eminim siz de keyif alırsınız Şimdiden iyi tatiller
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Merhabalar.
Türkiye’nin ve dahi, tüm dünyanın ilgisini çeken görkemli yeryüzü şekilleriyle, neredeyse 60 milyon yıllık geçmişi ve bu güne dek gelen gelenek ve yaşam kalıntılarıyla, doğa ile tarihi tam anlamıyla iç içe hissedebileceğiniz, Unesco’nun da ‘’ Dünya Doğal ve Kültürel Miras Listesi’’ne eklediği Göreme Doğal ve Tarihi Milli Parkı’yla Kapadokya tam manasıyla tatil için dolu dolu bir yerdir.
Nevşehir’e varmanız ile etrafta görmeye başlayacağınız muhteşem Peribacaları ve ona benzer sayısız yerşekili size bambaşka bir dünyaya girdiğinizi hissettiriyor. Toprağından havasına, insanlarından pastoral atmosferine Kapadokya’da her şey ilginizi çekecektir.
Bölgede yapılan dağ bisikleti yahut trecking aktivitelerine katılabilir, atlı safari kulvarında farklı bir deneyim yaşayabilir, balon turu ile hayatınızın en enteresan deneyimlerinden birini tadabilir, yörenin en meşhur yemeği olan testi kebabını mahzeni andıran restorantlarında tadabilir, yeni keşfedilen yer altı şehrini gezip içeride harika bir Türk kahvesi içebilir, Kapadokya’daki ‘’ Kelebek Vadisi’nde ‘’ dünyada sayıca az olan bu tip bir canlı hayatı koruma merkezinde çok güzel vakit geçirebilirsiniz.
"Merhaba , bir yere bence birtek amaçla (balon) vs için gidilmesi çok saçma değil mi? Ne bileyim ; farklı kültürlerden insanlarla tanışmak konuşmak yemek içmek, tatmak tarihî öğrenmek tarihî eserlerle karşılaşmak gibi birçok nedenle gidilebilir."
Kapadokya denilince herkesin aklına gelenlerden biri balon ama bence sadece balona binmek için gidilmez, hatta balona binilmeden de çok güzel aktiviteler yapılabilir. Sabahları çay eşliğinde sadece balon manzarasını izlemek bile çok keyifli oluyor. Kapadokya gezilecek yerler ve yapılacaklar yardımcı olur belki ben buradan baya bir yer öğrendim, bir gezi rotası oluşturup Kapadokya tatilini dolu dolu geçirebilirsiniz.
Balon olmasada gidilir. Biz de turla girmiştik gitmişken bineriz diyordum tabii fiyatından haberim yoktu 😂 ama gayet güzeldi bir çok yer var gidilecek. Balon yerinede balonların kalktığı saatte atv turu yapmıştık 100 tl filandı (ama 3 sene oluyor) güzeldi.
Kapadokya cok güzel bi yer yeraltı şehri var okadar enteresan biyer ki görünce yüylerim diken diken olmuştu bi süre yeraltına ilerledikten sonra korkup çıkmıştım. İhlara vadisi var mesela kapadokya'ya biraz mesafeli bi yer ama görülmeye deger
Bence de sadece balon için gidilir. Baska bir numarası yok bence.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hatır tabiki de ats turları Peri bacaları Tarihi yerler Alışveriş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok aşırı pahalı bide ölmek için biniyorsunuz imzala yın olurda bir kaza filan olursa siz imza attınız ailenle biniyorsun bilmem sigorta tarafından siğortalandınız 🤣🤣🤣
Bende para olmadığını anlatmak istedim ama okuduğunuzu anlamadınız sanırım. 2 kişi yemek yiyince en kral yerde 100 € tutmuyor. Kazıklamak maalesef Türkiye de var 😥
@gurbetcikizz tatlım biz düsseldorf a geldik turist gezmeye , yemek yedik 1 porsiyon bide yanına bi bira 100 euro geldi , hans düdükledimi bizi yani , düsseldorf altstadt
@gurbetcikizz çupra yedik izgara yaktı getirdi hans , orada işi bilen usta yok bizde dil yok english diyom saf saf bakıo hans , fisch dedim anladı , Türk yeri bulamadık ki pizzacı var garip garip restaurantlar var birde full adım atılmıyo eminönü 2
Düsseldorf en zengin şehirlerden biri.. ızgara privat bir şey yani normal bişey istememişsiniz. İngilizce de olmasa dil de olmasa beden dili dünya dilidir aynı zamanda telefon herkesin elinde var translate yapıp ne istediğini açıkça ifade edebilirsin. Böyle şeylerden bizim Türk halkı her ne kadar utanıp çekinse de Alman halkı iÇin önemli olan kendini doğru ifade edebilmen. Evet balık istedin ama bir sürü çeşit balık var yani ne balığı? Ayrıca menü olmayan restaurant yok! Menüden seçmeyip direk balık istiyorum demek de gülünç. Hama bence size şaşırmıştır. Garip restaurant demeyelim de heryer Çin lokantası hint lokantası Arap lokantası her kültürün mutfağını bulmam mümkün. Altstadt merkezi oluyor ve merkezler her zaman büyük şehirlerde kalabalık olur dünyanın be yerinde olduğu gibi
@gurbetcikizz tatlım sen almanyanın köyünde mi yasıyorsun, almanlar beden dilinden anlarmı ki 😁😁😁 yav adama wc diyom elimi seyime atiıp çişşşşşş diyom hans ne desin , was , was ist çişşşşş dedi 😀 donuma işedim donuma hans a laf anlatcam diye
Yok köyünde yaşamıyorum hamburgda yaşıyorum. Almanlar değil herkes beden dilinden anlar. Elini şeyine götürüp çişş diyecek kadar aklın kısa diye hans seni anlamamıştır. Her restaurant da vardır WC hansa çükünü gösterip çişinin geldiğini anlatacağına içeriye girip bi göz gezdirince zaten yazıyor nerde WC olduğu.
@gurbetcikizz tatlim sen hala restaurantdamisin ordan cik cik , olay bir parkta gelisti cevrede cafe rest yok , ondan wese wc diyom cisss diyom anlamiyo, zart zart mi deseydim gtümü gösterip , almanlar cok osuruyor derler adam mercedesi yaparken zartttt osuruyor 😁😁 yemekte bile osuruyorlarmis nasil yasiyorsunuz orada hic haz etmem , biri pis kokusunu salip gitsin birde taharet yok sizde koku 2 katina cikiyordur 😁😁 ne pis memleket ya birde orada yemek yedik kusacam sus suss 🤮