


Peki sizler karadeniz için neler düşünüyorsunuz?



Karadeniz'in doğası çok güzel, ama biz insanlar her yeri mahvettiğimiz gibi orayı da mahvediyoruz.
Merhaba,
Karadeniz dediğiniz gibi evet mükemmel velakin sahil kısmı için bir şey yapamasakta ormanları kirleten insanları yakaladığımız anda şefkatle ilgilendiğimiz için kirletmek istemiyorlar. 😊
O halde size müteşekkirim😃
Bilmukabele efendim. 😊
Ee ne demişler doğayı sev ayıdan kaç 😎
Hahhaha kesinlikle😂
Görüş için teşekkür ederim. Hayırlı akşamlar. 😊
Ben teşekkür ederim, sizede🙂
Rica ederim. 😊
Çok severim ve gezi hayalim hala var.
Öyle mi? Buna çok sevindim.
Efendim ben ocak haziran ağustos gibi karadenizde oluyorum bu vakitler sizin için uygunsa misafir edebilirim.
Çok teşekkür ederim, inanın olursa seve seve gelirim. Hem bilen kişi ile harika olur hemde muhabbet olur.
Yeni tanışmış insanların muhabbetleri bir başka oluyor efendim eğer olur da gelirseniz ağırlamaktan şeref duyarım.
Daha önce burada tanışıp misafirim olan bir kaç değerli arkadaşım var
Şüphem yok, bakalım artık. İzin durumuna.
Tamamdır efendim. Hayırlı geceler diliyorum
Hayırlı geceler
EİG için teşekkür ederim.
Rica ederim.
Selamlar
Cevap
1Cevap
Maalesef, hiç gitmedim. Kaç senedir Samsun'u gezip görme Arzum var. Bir gün tek başıma da olsa gideceğim.
Videoda görünce gece gece canım Bafra pidesi çekti. Hamuru inceymiş ve çıtır oluyormuş. En sevdiğim
Günaydın,
Karadeniz'e birgün sizi bekliyoruz o halde.
Ve karadeniz de sadece samsun olarak gitmeyin samsun ordu giresun Trabzon Rize rotalarıniz olsun.
Her yerin güzelliği kendine özgüdür. 😊
Samsun pidesi demişken yolunuz giresuna düşerse eğer Tirebolu sahil de ki bol tereyağlı yapılmış Tirebolu pidesini tadına bakmanızı öneririm.
İyi geceler. Elbette Karadeniz'i baştan sona gezmek isterim. Önceliğim Samsun sadece. Öneri için teşekkürler:)
Günaydın,
Neden önceliğiniz samsun?
Bir Karadenizli olarak buranın havasını soluduğum için mutluyum 🌸
Çok şanslısınız. 😊
Başıma gelen en güzel şey karadenizli olmam. İnsanın kendi memleketi gibisi yok.
Merhaba,
Bi karadenizli olarak karadenizli olmaktan gurur duyuyorum. 😎
Havası doğası yeşili denizi dumanı ile çok güzel bir yer.
Teşekkür dumanın kızı. 😊
Sevmiyorum o kadar dik ve dar yolları var benim insanlar o tepelere nasıl rv yapıyo aklkm almıyo acil bi durum olsa napıyolar çok merak ediyorum
Merhaba,
Siz geçen bana ait soruda görüş aynı görüşü paylaşmıştıniz.
Bayağı önyargılinız bunu aşmaniz için sizi ocak 2 de karadeniz de misafir etmek istiyorum.
Hiç gezme fırsatım olmadı ama her zaman huzuru hissettirmiştir bana.
Merhaba,
Umarım en kısa zamanda karadeniz gezmek size nasip olur...
Resimler güzel görünüyor. Bulut ile dağın zirvesi birleşmiş tertemiz hava 😊☘️
Karadeniz de hemen hemen hergün bu olayları yaşarsın inşallah bir gün kendin de çekebilirsin. 😊
Karadeniz’e gittiğimde kendimde çektim evet umarım yine fırsatını bulabilirm
Ah Karadeniz, gitmeyi çok isterdim
Siz gibi karadeniz sevenleri görünce mutlu oluyorum umarım birgün gelme fırsatını bulursunuz
Umarım 😊 Çok güzel bir şehir, çok şanslısınız 🌷
Günaydın,
Şanslı olduğum konusunda hemfikiriz efendim. 😊
Zira 4 mevsimi bir güne sığdıran yeşilin maviye döndüğü başka bir yer bilmiyorum.
Bu ağustos ayında sabah güneşle gözümüzü açıp öğlen yağmurla yemek yiyorduk bazen dolu yağışı da olsa akşam genellikle sakin geçiyor 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar