İkinci aşım için daha zaman var. Uçağa binmem sorun olur mu?

Merhaba arkadaşlar bugün uçağım var. İlk aşıyı 12 gün önce oldum. Ve daha 2. Aşı için zaman var uçağa binebilir miyim? Veya 2. Aşı şart mı lütfen acil
İkinci aşım için daha zaman var. Uçağa binmem sorun olur mu?
Cevapla