Tatil & Seyahat Tercih şansı size verilse hangi ülkede yaşamak isterdiniz? らƐƔƓɪ Takip Et Xper 7 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Burası iskandinav ülkelerine ait köyler... insanlar yaşam alanlarını güzelleştirmek için ellerinden gelen ne varsa yapıyor.. bizde tam tersi yaşam alanları daraltılmaya çalışılıyor... Tercih şansı size verilse hangi ülkede yaşamak isterdiniz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Şiirselbiri Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Bu fotoğraf karşıma çıktığında sanırım 3 gün ekran görüntüsünü çevreme göstermiştim. Bu kadar güzel olamaz. Atsınlar beni buraya mesela :/ 2 1 Yorumla らƐƔƓɪ +1 yıl Gerçekten çok güzel yaa benide atsınlar :) Yorumla
minikbarbye Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Finlandiya da yaşamak isterdim.. o kadar güzel ki.. 1 2 Yorumla らƐƔƓɪ +1 yıl Cennet gibi yerler Ülkemizde cennet ama cehenneme çevirdiler sağolsunlar. Yorumla minikbarbye +1 yıl Gerçekten öyle içler acısı Yorumla
M-B-B Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 95% +1 yıl Şu an Friedrichshafen deyim. Çok sevdim ama Zagreb de olabilir. 1 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Ben yine İstanbul derdim ❣️ 1 5 Yorumla らƐƔƓɪ +1 yıl Çok kalabalık yaaa :) Yorumla efulimmm88 +1 yıl Ben dışındayım baya :) o yüzden zorlamıyor beni hiç aksine aşık ediyor kendine 😍 Yorumla らƐƔƓɪ +1 yıl Uzaktan bakmak güzel içinde yaşamak can sıkıcı :) Yorumla efulimmm88 +1 yıl Doğru evet :) Yorumla İmjustauser +1 yıl İstanbul ülke değil ki 😁😁😁 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ya sen ne güzel bakıyorsun öyle 1 3 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Seni takip edebilir miyim Yorumla らƐƔƓɪ +1 yıl Edebilirsin ama benden takip bekleme. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O zaman olmadı 🤷🏻♂️ Yorumla
gizemlihatun2 Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 64% +1 yıl Norveç e gitmek isterdim.. 1 3 Yorumla gizemlihatun2 +1 yıl Bizi ülkemizden soğutanlar utansın artık kimse ülkede durmak istemiyor... Yorumla gizemlihatun2 +1 yıl Herkes refah seviyesi yüksek ülkelere göç etmek istiyorum. Bir telefon 10. Bin lira olursa ve kadına şiddet artarsa olacağı bu Yorumla gizemlihatun2 +1 yıl Sevgi sende son soruma yorum yaparmisin Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 413 cevap paylaştı. Amerika ya da İngiltere Ama Kıbrısta değil. 1 0 Yorumla
elifdefneozkaya Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 85% +1 yıl Türkiyeyi seçerdim yine Türkiye harici Amerika 1 0 Yorumla
Zevahir06 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Norveç diyorum. 1 1 Yorumla らƐƔƓɪ +1 yıl Norveç hayallerimin şehri :) Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 794 cevap paylaştı. Yanım da sen ol inan farketmez ❤✌🤷♂️ 1 0 Yorumla
ItsMeLady Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Finlandiya'da yaşamak isterdim 2 3 Yorumla Macera0707 +1 yıl Kıçın buz tutar be 😀 Yorumla ItsMeLady +1 yıl @Macera0707 benim kıçım seni niye gerdi hadsiz Yorumla Macera0707 +1 yıl Hadli benden uyarması 😀 gerisi sana kalmış 😉 Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 755 cevap paylaştı. Norveç 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 6b cevap paylaştı. Almanya veya İtalya 1 0 Yorumla
Seytan222 Takip Et Xper 6 Yaş: 46 , eic 62% +1 yıl Litvanya 1 1 Yorumla Seytan222 +1 yıl Kızları güzel, erkekler azmış Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Bu fotoğraf karşıma çıktığında sanırım 3 gün ekran görüntüsünü çevreme göstermiştim. Bu kadar güzel olamaz. Atsınlar beni buraya mesela :/
Gerçekten çok güzel yaa benide atsınlar :)
Finlandiya da yaşamak isterdim.. o kadar güzel ki..
Cennet gibi yerler Ülkemizde cennet ama cehenneme çevirdiler sağolsunlar.
Gerçekten öyle içler acısı
Şu an Friedrichshafen deyim. Çok sevdim ama Zagreb de olabilir.
Ben yine İstanbul derdim ❣️
Çok kalabalık yaaa :)
Ben dışındayım baya :) o yüzden zorlamıyor beni hiç aksine aşık ediyor kendine 😍
Uzaktan bakmak güzel içinde yaşamak can sıkıcı :)
Doğru evet :)
İstanbul ülke değil ki 😁😁😁
Ya sen ne güzel bakıyorsun öyle
Seni takip edebilir miyim
Edebilirsin ama benden takip bekleme.
O zaman olmadı 🤷🏻♂️
Evlere bak sanat eseri
Norveç e gitmek isterdim..
Bizi ülkemizden soğutanlar utansın artık kimse ülkede durmak istemiyor...
Herkes refah seviyesi yüksek ülkelere göç etmek istiyorum. Bir telefon 10. Bin lira olursa ve kadına şiddet artarsa olacağı bu
Sevgi sende son soruma yorum yaparmisin
İsveç 🇸🇪 te yaşıyorum memnunum
Amerika ya da İngiltere
Ama Kıbrısta değil.
Birleşik Arap Emirlikleri..
Amerika veya ingiltere
Türkiyeyi seçerdim yine Türkiye harici Amerika
Norveç diyorum.
Norveç hayallerimin şehri :)
Bilmiyorum bu konu zor bir detay içerir
Yanım da sen ol inan farketmez ❤✌🤷♂️
Finlandiya'da yaşamak isterdim
Kıçın buz tutar be 😀
@Macera0707 benim kıçım seni niye gerdi hadsiz
Hadli benden uyarması 😀 gerisi sana kalmış 😉
danimarka olabilirdi😊 kopenhag bölgesi
Londrada 😇😇😇
Kesinlikle Fransa
Norveç
Almanya da çünkü halam orda
Amerika
Güney Kore
Los Angeles
Amerika florida
Singapur
Almanya veya İtalya
Türkiye
Litvanya
Kızları güzel, erkekler azmış
Farketmez
Hollanda
New york
Isvicre
Sen nerelisin
Moğolistan
ne güzel yer