Kendisinden maske takmasını isteyen otobüs şoförüne ve diğer yolculara 'size bunu çok pis ödeteceğim' diyen kadın yolcu tepki topladı.https://www.mynet.com/otobuste-maske-takmayi-reddeden-kadin-ortaligi-birbirine-katti-110106845461 


Ne bencil insanlar yaaa. Türkiye'ye geldiğimde cesaret edip kimseyi uyaramadim. Sadece uzaklaştım. Malum, orda sağı solu belli olmuyor insanların. Ters baktı diye birbirine bıçak çekenler var 🙈 Ama yaşadığım yerde sosyal mesafeyi aşanı da uyarıyorum, maskesini düzgün takmayanı da..
Helal olsun teyzeme 🤛
O maskeleri boşuna takmıyorsunuz o hoca burunlarınızı sadece maskenize sokun milletin işine karışmayın!
Bende karışan olursa hesabını sorarım sormuşluğum çok herkes işine ve nohut kadar beynine baksın !
Hayir uyarmam. Kendi maskeme dikkat edrr, o kisiden uzak durmaya calisirim.
Cevap
12Cevap
Nedense git gide daha tahammülsüz insanlar oluyoruz.
Uyarmam, herkes kendi sağlığını düşünmeli.
Bunu izlemiştim adam aşırı gevşek kadınlar aşırı tepkili, tamam haklılar ama hakaret boyutunda olmaması gerekiyor, toplumda saygı yok malesef
Uyarmam. Karşımdaki insanın nasıl tepki vereceğini bilmiyorum
Uyarmam insanlarla muhatap olunmuyor kavga çıkarıyorlar
Her insan aynı değil hanımefendi ama
Memlekette onune gelen racon kesmeye basladi yakinda kafa kesmelerinden korkuyorum.
Daha hala maske takmanın nedenini ve gerekliliğini anlamayamamış insanlar var yazık
Maskenin koruyuculuğuna dair hiçbir bilimsel veri yok, bilakis zararlı olduğuna dair ciltler dolusu kitap var. Maske öldürür!
İnsan kendi sagligini ve karsındakinin sagligini dusunmuyor bencillik level atliyor insanlarda
ateş olsa..
evet uyarırım..
Bu tarz kadinlara siddet uygulanmasina karsi degilim.
Şöfor uyarmıyorsa ben uyarırım.
uyarmam beni ilgilendirmiyo. uyaranı da sevmiyorum
ben olsam onu döverdim bi ayağı çukurda zaten
hiç görmedim, ama genelde uzaklaşıyorum
Uyarmam ne uğraşcam ülkenin yarısı manyak
Başlarda evet ama. simdi uyarmıyorum
Niye uyarayım banane hastalanır kendisi hastalanır
Ne uyaracak sanki maske koyuyor
Evet uyarırım takmazsa döverim
Böyle tiplerin allah belasını versin diyoruz
Uyarırım tabii ki de
zorunluluk kalksa keske
Hayır umursamam
Uyarmam ne hali varsa görsün
Hayır beni ilgilendirmez,
Uyanmam
Yetkili kişi uyarmalı yolcular değil
Yok uyarmam
sizin gibi güzel bir hanımefendi beni uyarsa tabiki hanımefendi der takarım maske
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?