Benim gelince bu yolu kullanıyorum gerçekten görmeye değer üstelik var mı böyle yollarınız? 


Yok ya. Artik yol deyince tüylerim diken diken
Cok fazla yolculuk yaptığım icin
"Seyehatler çekiyor içim"
Tüm vatandaşlar gibi bende yasaklara uyuyorum, nasil istedigim zaman.)
Kesinlikle. (:
Ne yapacagiz duvarlarla mi bakisacagiz.
Cikacagiz tabi 😀
Cevap
2Cevap
yol hiç sevmem değirmen taşı gibi oturuyorum yerimde
Evet kesinlikle ama bil bakalım ne eksik
Hayır sadece ehliyet
Diğer herşeye sahibim
Onu almak içinde cesaretim yok
Oda var çok şükür 🥰
Geliyorda mani yok mani
Off o kadar çok istiyorum kii
Çıkıyorum fakat gezmek istediğim ormanlık yollarr
Neresi burası
Tabiki özelliklere bulutlar. İnsanın uçası geliyor
Evet; ama ne ehliyet, ne araç ne de para var.
Bazen evet.
Çok geliyor
Her zaman değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar