
Pencere Tarafı
Koridor Tarafı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Pencere kenarı olmazsa başka firma, başka bir sefer bile bakarım. O derece takıntılıyım bu konuda.
Pencere tarafı.
Cevap
58Cevap
Sevgilim olana kadar cam kenarıydıda sonrasında yol olduk😄
😉 teşekkür
Son zamanlarda 2 yolculuğum olmuştu koltuk numaraları bile aynıydı ve tekli koltukta Sol kısımdan manzarayı izledim.
Pencere tarafı tercih ederim tabi 3 numaranın. En önler daha geniş olduğu için boy bakımından da sorun olmuyor.
Cam kenarını tercih ederdim, son 4 yıldır bazı sebeplerden dolayı otobüslere binmek istemiyorum. Şahsi aracım öncelikli oldu.
Pencere tarafı ama yanıma oturan karşı cinslerimizden herhangi biri bacaklarını sonuna kadar açmasa daha hoş olcak:))
Pencere tarafı genelde çünkü midem bulanıyor sürekli o ypzden pencere kenarı iyi oluyor.
Yolculuk uzun değilse sorun olmaz hangi taraf olduğu fakat uzun yolculukta uçak kullanırım
bilet ne tarafa kesilmişse o tarafa ama illa genelleme yapılacaksa tek koltuk
Pencere tarafda oturup dışarıyı seyretmeyi seviyorum.
Hiç yapmadım yapsam pencere tarafında otururum ama.
Kadin yani olsun da ister cam kenari olsun isterse koridor..
Sellam,
Cam tarafına oturup kolumu cama yaslayıp boş boş bakar sonra ineceğim yeri kaçırırım
Genelde en önde oturuyorum nedeni ise otobüsü ben sürüyorum 😂😂😂
Pencere benimdir, yoksa işkenceye dönüşüyor. Midem bulanıyor.
Pencere tarafı çünkü, koridor tarafında rahat edemiyorum, sanki böyle emaneten oturmuş gibi hissediyorum ve daha çok yoruluyorum.
Arkalarda ama tam arka değil. Mümkünse iki tarafta değilse cam ve genelde hep öyle denk geliyor yanımda kimse olmuyor. Uyuyorum ikisinde 😂
Belki manyak mısın diceksiniz ama ben kaza falan olursa diye cam kırıklarından ve darbeden korunmak için koridor tarafına otururum👍
Pencere tarafında oturup etrafı izlemek. Kulağımda en sevdiğim müzikler. Sırf bunun için dolmuşlara binmişliğim vardı :)
kesinlikle pencere tarafı..
İnsanların yanımdan geçmesinden rahatsız olduğum için pencere tarafı✅
Koridor tarafında oturan kişi ayaga kalkıp yer vermeye tenezzül etmiyor o yüzden
müzik dinleyerek dışarıyı incelemek ve kafamda bişeyler düşünmek güzel oluyo
Cunku disariyi izlemek beni iyi hissettiriyor ve daha iyi uyunuyor :)
farketmez hangisi boşsa orda otururum ama cam kenarı olursa güzel olur
Pencere tarafında tek koltuklarda seyahat etmeyi daha çok severim.
Pencere tarafı benimdir net!
Pencere tarafı tabi en sevdiğim
Pencere tarafı çünkü dışarıyı seyretmeyi severim.
En ön koltuk. Yer yoksa başka seferlere bakarım.
Koridor seven var mı gerçekten?
6 saati geçiyorsa uçakla giderim
Cam tarafı kesinlikle
Bana fark etmez
Pencere tarafı genelde
Cam ve iki kişilik koltuğu satın alırım en arkadan
En ön koltuk boş değilse bilet bile almıyorum
Cam kenarı daha cazip geliyor
Tabi ki pencere tarafı
Ben koridoru tercih ederim
Pecere tarafını tercih ediyorum.
İlk sıra olsun da çok önemli değil 😁
Pencere tarafı olsun...
Cam kenarı başım döner kusarım yoksa
Pencere tarafı tercihim
Pencere tarafında olan koltuk uyumak için daha iyi o yüzden genelde hep o tarafta oturmaya çalışırım
Cam kenarı ve ortalar :D
Kim cam tarafında oturmak istemez ki?
Ben genelde tekli aldığım için ikisi de oluyor. 🙂
orta tarafı hiç sevmiyorum
Cam kenarında
Pencere kenarı
sol tarf koridor yanı
Cam kenari kesinlikle
Tabii ki de pencere kenarı :D vazgeçilmezimdir
Koridor tarafı
Pencere tarafında ve mümkünse çift kişiliklerde
Cam kenarı
pencere kenarı ve çok güzel uyurum
Kulaklığımı takar hayal kurarak müzik dinlerim.
Cam tarafı kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar