Güvenli tatil önemli :)
Yalnız da tatile çıksa güvenirim.
Yalnız tatile çıkması şüphelendirir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Güveni sarsmaz.
Çünkü gözüm kapalı güvenebileceğim konuma gelmeden bir evlillik yapmamışımdır diye düşünüyorum. Yani kafayı yemediysem ^-^
Eşime karşı güvenim sırf yalnız tatile çıktığı için sarsılmaz. Ondan şüphe duymam. Fakat kırılabilirim. Birlikte gidebileceğimiz bir yere neden tek gitmek istiyor ki? Evlenirken hastalıkta, sağlıkta, iyi günde, kötü günde her an el ele- yan yana olmaya söz verilir. Tatile bensiz gitmesine üzülürüm. O orada güzelce kafa dinleyip, rahatlarken benim evde onu bekliyor olmam çok adaletsiz. Araya soğukluk girebilecek bir durum. Hiç gerek yok böyle şeylere, nasıl ben onsuz tatile gidemeyeceksem o da bensiz gitmesin.
Aslında bunlar normal şeyler ama artık kimse kimseye güvenmediği için bu tarz konular çok abartılıyor ve maalesef günümüz insanı birbirine güvenmemekte çok haklı bu yüzden kimseye de bir şey diyemiyorum. Kendi düşünceme geçecek olursam ilişkide güven varsa gayet de gidilebilir. Kadın da kendi kız arkadaşlarıyla bir tatil planlayabilir. Hem neden olmasın?
Eşinizi tanımakla ilgili. Sizi üzmeyecek şekilde davrandığınıza inandığınız bir eş ise yalnız tatile çıkmasında sorun yok ama gözü dışarda biri ise şüphelenirim. Tatile çıkacağı arkadaşlarını da tanıyor ve güveniyor olmam lazım tabi.
Vaaayyyy! Sorun vitrinde.😍😍 esimin yalniz tatile cikmaya hakki var tabii.
Ben de şaşırdım böyle popüler olmasına 😂
Hak ediyor. Bana mesaj dustu, normalde hic acmam. bu sefer aciim dedim, bir baktim sen😊😊hem sasirdim, hem sevindim.
👍😃⚘
Ben izin vermem tek çıkmasına valla.
Gidebilir ama eşim gitmiyor. Yani tatillerimizi hep beraber yaptık. Yanlız zevk alamıyorum diyo. Bekar arkadaşlarıyla da tatile gitmez. Ben eşim evdeyken 3 hafta türkiyeye ailemin yanına gidiyorum geziyorum tozuyorum eşim gönderiyor. Benim eşimde yanlız tatil yapabilir sıkıntı yok benim adıma..
Ne gerek var eşiyle niye gitmiyo hani anlam veremedim , insan sorgular bunları ne alaka falan diye. Muhtemelen birden böyle bir şey demesi her kadını “ne ayak” düşüncesi sarar. Beklemediğimiz insanlardan beklemediğimiz karakterler , davranışlar çıkıyor. Herkes süpriz dolu olmuş. İnsanlar insanları bir anda yaptığı hata ile enkaza çeviriyor o yüzden kimseye güvenilmiyor artık. Hepimiz yürüyen bir sorgu , şüphe makinesi olduk.. bize bu hayatı yaşatanlar sağolsun :)
sürekli bir arada olursan soğursun bence hem insan arada yanlız kalmalı ki yanındakinin değerini bir kez daha anlasın
Evliysem artık soğuma dönemlerini geçtik bence cicim ayı değil sonuçta. Evli dediğim insanla her yere beraber gitmek , beraber olmak isterim. Tabi bu benim fikrim. Soğucağımı düşünmüyorum ben böyle birlik, beraberlik, sürekli sevdiğimle iç içe olmayı seven bir insanım. Dediğim gibi herkesin fikri değişebilir kişiden kişiye :)
bende normalde öyleyimde arada yalnız kalmaya ihtiyacım oluyo sürekli dibimde biri olsa sıkılırım helede tartışma olursa iyice uzaklaşırım
Evlenmedim , evlilik nasıl bilmiyorum ama aile faktörüne önem veriyorum o yüzden doğru bir ilişki , doğru bir evlilik , doğru bir insan beni kendinden soğutamaz :) her şey kişiyle alakalı galiba :(
Привет!😊
Evet kesinlikle çıka bilir.
Bu kişi benim sevgilimse eğer ben izin veririm.
Neden mi? Çünkü ben boş yere güvensizlik edip, kavga çıkarmayı sevmem.
İlişkinin temeli güven ve saygıdır.
Tatiline bile karışmak, heves ettiği şeyleri yaşamasına izin vermemek saygısızlıktır bana göre.
Güzel bir ilişki için rahat davranmak, kısıtlamamak şart.
Yoksa kesinlikle erkek kaça bilir.
Erkekler ona güvenen kadına daha sadık olurlar.
#Лена
Seninle gitmek istemediği bir tatil ilişkinizin ne kadar sağlıklı olduğunu gösterir ki? Yalnız kalmaya ihtiyacı varsa yine senin yanında eşlik etmene müsaade edip sonrasında gittiğiniz yerde yalnız kalmaya uygun bir ortam bulabilir kendine, kafasını dinledikten sonra insan yine sevdiği birine ihtiyaç duyar, onun yanında olmasını ister.
@3ta_50 Merhaba. Benimle her zaman tatile gidecek diye birşey yoktur. Hep benimle mi gitmeli? Hayır. Onunda arkadaşları var. Ben buna saygı duyarım. Yapışık ikizler gibi gezmek sağlıklı ilişki değildir. Emin olun uzun evliliklerin bile sağlam temeli arkadaşlarıyla gezmesine ve tatil yapmasına saygı duymaktır.
Arkadaşlarıyla tabiki gezebilir buna benimde saygım var ama tatil için bir arkadaşa ihtiyaç duyuyorsa çift halinde tatil yapan arkadaşlarda var tamamen erkek erkeğe olmak istiyorlarsa bile bunu bulundukları şehirde de yapabilirler tatil bence işin içine farklı bir boyut katıyor
@3ta_50 Belki canı arkadaşlarıyla başka şehri veya başka ülkeyi gezmek istiyor. Ben bunu kısıtlayamam. Yani sizin bakış açınız farklıdır. Mesela ben kadın kadına arkadaşlarımla başka şehire gitmek istiyorumdur? Eşim bana güveniyorsa elbette gönderir. Bazen erkeklerinde, kadınlarında arkadaşlarıyla veya yanlız kafa dinlemeye ihtiyacı vardır ve bu kısıtlanmamalı asla
@aybige90 Merhabaa evet babam rus 😊
@aybige90 Krasnoyarsky şehrinde yaşıyorum ve moskvaya çok uzak
@aybige90 Burada yasak yok. Maske zorunlu.
@aybige90 Canım onu azeriler yapar. Başkalarından duymadım asla. Ben hiçbir ermeniyle arkadaş değilim ama çok ermeniyle bir masaya oturan azeri rus görüyorum.
@aybige90 ermeni rus aynı dilli mi? Ermeninin kendine ait dili vardır Hanımefendi.
Güvenimi sarsacak bir şey yapma eğilimi olan insan, şartlar ne olursa olsun yapacağını yapar zaten. Bu yüzden iyi tanımak gerektiğini düşünüyorum
Ben eşime güvenmiyorsam sakladığı bir şey elbette vardır. Durum tam tersi de olabilir, benim yaptığım hatalar varsa karşı tarafın da kendim gibi olabileceğini düşünür, şüphe ederim doğal olarak.
Yani, ben şüphe edecek kadar güvenmiyorsam ya bende bir sıkıntı vardır ya da eşimde..
Çıkabilir bence, eşler her şeyi birlikte yapmak zorunda değil. Bu kadar boğmamak lazım, önemli olan karşılıklı güven.
Güven duygusu oluştuktan sonra insan kontrol etmeye bile gerek duymaz. Kontrolcü, baskıcı, kıskanç olan kişi ya kendine güvenmiyordur, ya da hayatındaki kişiye
Şimdi öyle açık çek yazmayalım değil mi, eğer bir günlük bir yerse ve biz de kız kıza geziyosak hanımlarla vakit geçiririz onlar da erkek erkeğe keyif yaparlar ama 3. Gün benim için problem olmaya başlar çünkü eşlerin çok ayrı kalmasını seven biri değilim max 2 gün yani, biletiniz hazır beyler 😂👋
Bak aslında çıkabilir ama devir çok kötü kadinlar rahat durmuyor yaninda ki arkadaslari aklina girebiliyor insanin aklina her sey geliyor yoksa bu olaylar olmasa keşke herkes tek arkadaşlarıyla vakit geçirebilirse aslında aldatması sorun degil dusunsene onu yapıyor senin haberin olmadan onunla ilisk8ne devam ediyorsun resmen keriz yerine konuyorsun insanin cok zoruna gider ben kendime aldatilmayi degil enayi yerine koymayın kabullenem.
Bence oyle düşünme seni enayı yerine koymuyor illaki öğrenıceksın o onun ayıbı sen öğrendıkten sonrada başıcaksın tekmeyı he affedersen ama bıdaha yapar ya cok süründüreceksın oyle affedıcen ya da affetmeyecen bırakın ısteyen ıstedıgını yapsın yapcak olan sen kısıtlasanda kısıtlamasanda yapar kendınızı yormaya kıskanclıga girmeye gerek olmadıgını dusunuyprum
Yok vallahi ortaya çıkmıyor oyle insanlar tanıyorum ki yıllardır evli neler yaptılar hicbirseyleri ortaya çıkmadı kusura bakmasın kimse kendimi enayi gibi hissedemm
bensiz gitmesine kirilirim yani benleyken eglenemedigini dusunurum ama gitmesine karismam erkek arkadaslariyla kafasina gore eglenebilir aldaticak insan aldatir zaten bir sekilde
kendi başına inziva şeklinde bir tatilse ya da erkek arkadaşlarıyla ise sorun olmaz ama tek başına bodrumlara marmarislere (gibi yerlere) gitmenin bit alemi olmalı. Evliysen bir bütünsündür. Bütünü eğlenme işlerinde bölersen güven sarsarsın. Erkeklerin de pek güvenilir olmadığını varsayarsak... böyle bir şeyin altında bir şeyler aranmalıdır.
Bırakın erkeği, eşlerin tek başına tatile çıkması bir diğer eşin güvenini sarsamaz.. Aksine güven tazeleyebilir. ''Bak ne güzel tek başına da işini becerebiliyor'' denebilir.. Tatildeyken içinde bulunduğu eylemler güveni sarsabilir.. O da duyulursa..
Ben birine güven duymanın insanın daha çok kendisi ile ilgili bir durum olduğunu düşünürüm..
Yani bu durum aslında karşı taraftaki partnerin karakterine bakar. Örneğin; geçmişteki sevgilim bunu yapsa zerrre güvenmem ama şimdi sevgilim yapsa yurtdışına bile yollarım. Zaten evlenmişsin güveniyordun anlamına gelir. Eğer sorguluyorsan da bu durumu demek ki güvenmiyorsun
Büyük konuşmak istemiyorum bekârım. Ama eşimi hiç bir konu da kısıtlamak istemiyorum çünki bir şey yapacak olan adam kilit altında da yapar. Yani şahsiyet, karakter meselesi. İçinde varsa her türlü yapacağını yapar. Yoksa da sen zorlasan da bişi yapmaz. O yüzden bensiz de gidebilir.
Kadın için bu soru erkeklere sorulsaydı eminim %95 i gitmemeli falan derdi. Arkadaşlar güvenmediğiniz biriyle bir zahmet evlenmeyin derim karşınızda hayat arkadaşınız var çocuğunuz değil o da bir birey ve duygu düşünceleri var erkek kadın fark etmez bu konularda bu kadar sıkmamak gerek
Evlilik aşk güven üzerine kuruludur. Güvenmiyosan birlikte olmanın da bi anlamı olmaz bence. O yüzden eşimin yalnız tatile gitmesi benim güvenimi sarsmaz sonuna kadar güvenirim sevgisinden aşkından emin olduğum bi adama güvenim tamdır. Kalbinin bana ait olduğundan emin olduğum için sonsuz güven duyarım.😊😊💕
Evet tabiiki kafasında sürekli tereddütler oluşur mümkünse eşinle çık birlikte güzel vakit geçirmiş olursunuz ama illa erkek erkege diyorsan esinin güvendiği güvenilir bir arkadasınla çıkman daha doğru olur hem başka insanların da ağzına laf vermemiş olursun
Evet çıkabilir. Ama şu eşitlik olmalı:
Ben her nasılsa kendi arkadaşlarımla tatile çıkacaksam o da çıkabilir. Her şey karşılıklı.
Hayır çıkamaz en azından benim eşim çıkamaz kusura bakmasın. Evet eşime güvenirim elbette ama dışarıdaki bayanlara güvenmiyorum...
Cikabilir guvenirim sorun etmem ( sabah aksam goruntulu ararim o ayri tabi😏)
bu kadar sık boğaz edersen yapacağı yoksa da yapar xd
bende kıskançlık konusunda baya kötüyüm ama ne kadar kıskanınca o kadar uzaklaşıyo bu öküzler bende saldım artık naparsa yapsın diyom yapacağı olan nasıl olsa yapar
Yalnız tatile çıkmak diye bişey mi varmış karşim jdndnd
Bunu teklif ettiğinde ben de ayrı tatile çıkarım. Kısas
Bir kaç kereye mahsus çıkabilir tabi iletişim halinde olmak şartıyla 😂
Ben ona güveniyorsam tatil falan önemli olmaz o güveni verememişse birlikte gitsek ne fayda edecek huylu huyundan vazgeçmez.
Tek olsa gözlerin oynar ama Gidipte birlikte olmaz.
Eger arkadaşları ile giderse kafasını karıştırır kızlara bakar ama beni düşünüp birlikte olmaz.
Eğer bir şeylerden eminsem şüphelenmem, güvenimi sarsmaz. Ama yalnız tatile çıkmasına da müsade etmem.
Ne olursa olsun sakıncalı çıkmaması daha iyi, eşi varken tek niye çıkıyor ki? O zaman eşi de tek gitsin tatile yani karısı?
Ben izin vermem şahsen eşimin kafasına gör ben yokken tatile çıkmasına
şüphelenceksen neden eş olarak kabul ediyorsun yanındayken aldatamaz mı?
Yalnız tatil olarak gidebilceği tek yer köy ama asla bir tatilköyü değil
Tabiki güvenlikten sonra dünyanın öbür ucuna bile gönderirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?