Ben çok severim ama 10 saattir yoldayım. Kaldı 2 saat. 😂 Uzun yolculukları pek sevmem :/


900KM lik bir yolculuk yapmıştım ve bayağı ölmüştüm rkgkejfjeb
Uzun yolculuğu sevmem amaaaa sevdirecek kişiler olursa seve seve giderim :)
kız torpidonun üst konsoluna uzatsana ayaklarını 😂
aman baban o senin nolcak sanki 😀
Cevap
11Cevap
Sevmem ya ızmırden amasya gitmiştim bir kere 15 saat sürdü ölüyordum hiç sevmem😂
Seviyorum ve sık sık yapıyorum ama geze geze dura dura gidiyorum daha eğlenceli
Çok severim😌. Hasret kaldık yolculuğa çıkmaya🥲
Seviyorum araba tutuyor midem ağzıma geliyor
İç anadolu gibi oralar. Eniştenin memleket mi :)
Amasya tokat. Oralar iç anadolu sanılır ama karadenizdir :) izmirden mi başladı yolculuk
İyi yol tepmişsiniz. Maşallah. Tek şoför mü :)
Kendi başınayken kullan ama ben senin yanında oturamam demiştir 😁
Ooo o arabaya ben de oturnam 😁 ama ilginç bir beceriksizlik 😁😁
Sen iyisin. Sadece sürüş pratiğine ihtiyacın var. Uzun yolda yetişme telaşınız olmasa baban verebilirdi aracı. 60 la giderdiniz bi 20 dk. Alışırdın
İnşallah. Pratikle aşılacak olay :) seferisinizdir. İftara yetişme derdi yok :)
Hadi iyi yolculuklar :)
Yolculuk Yapmayı Severim Almanya Gidiyorum
Sevmem rahatsiz ediyor.
Ay dede ay dede yolculuğun ne-re-ye?
Memleketin ne-re-si?
Dönerken elma getir
Cok severimmm
Evet
Severim
Sevmem
Severim.
Hayır 😟
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar