Ne zaman dışarı çıkmak istesem hava kötü oluyor. Artık ne olursa olsun çıkmayı düşünüyorum. Fakat yapılacak şeyler daha kısıtlı geliyor. İstanbul'da nerelere gidebilirim? Yoksa evde yatmak daha iyi bir seçim mi?
Yağmurlu günlerde nerelere gidilir? Neler yapılır?
Son günlerde mevsim gereği yağışlı geçiyor ve açık alanlar buna müsaade etmiyor. Kapalı mekanlar desek, o da oldukça risk teşkil ediyor. Ancak, bir iki arkadaşınızla bir araya gelebilir, hoş bir mekanda yeterli hijyenik önlemleri alırsanız kaliteli zaman geçirirsiniz kanısındayım. Bulunduğunuz şehirde açık havada eğer havalar bir nebze düzelirse 5-6 arkadaş paintball oynayabilirsiniz ve oldukça eğlenceli olur. Hem doğa ile iç içe olur, hem de biraz macera yaşamış olursunuz.
Yağmur yine güzel ama. Evde olsam da o kadar içimi karartmıyor. Sadece rüzgar ve gri bulutların olduğu günlerde ölü gibiyim. Yağmurda bir şey yapacak olsam, gider bir kafede tatlı yer, bir şeyler içer ve sımsıkı giyinip dolaşırım. Onlar da şimdi biraz sıkıntılı durumlar, malum Koronavirüs 🙂
Kapalı havalarda evde takılmak güzel oluyor. Film, dizi hatta uyumak. Bir de dışarıda salgını düşününce yorgan altında vakit geçsin istiyorum. Fakat bir yanımda kendini dışarı at diyor :D
İnsan sürekli evde takılmaktan da sıkılıyor. Bir yandan çok rahat ama bir yandan da gezmek ya da sosyalleşmek istiyorsun. Havalar bayağı bir düzelene kadar böyle devam edilebilir 😁
Sosyalleşme için şu an yapacak bir şey yok ama bahçeye çıkıp temiz hava almak iyi geliyor. O yetiyor bana. Tam emin değilsen dışarı çıkmaya, pencereyi aç ya da dışarıya çık bir temiz hava al, missss 🤠
Pandemi ile birlikte sadece doğa yürüyüşlerini tercih ettiğimden dolayı yağmurlu havalarda dışarıya çıkmayı pek tercih etmiyorum. Ama senin yerinde olsam güzel bir yağmurluk alıp sahilde yürüyüş yapardım.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sahilde yürüyüş en mantıklısıydı ama evde vakit geçirmek daha güzel geldi