Ben kış tatillerini tercih ediyorum kar daha güzel bence, sizce kış mı yaz mı?
Kış
Yaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bana göre ikisinin de tadı çok farklı ve güzel ama bence uzun olan yaz tatilleri daha cazip geliyor her bakımdan hem çok daha fazla yer gezip yeni insanlar tanıyorsunuz hem de tarih ve coğrafya bilginiz zenginleşiyor.

Cevap
20Cevap
Kışın da tatile hayır demesem de yaz tatilinin yeri bende başkadır. O yüzden her zaman yaz tatilinden daha çok keyif alırım.
Kış mevsimini çok severim. Keşke bir ay hariç hep kış olsa ama yaz tatili ayrı be aga. Çıtttttırssss 🤭
Kış tatilinin yeri ayrı yaz tatilinin yeri ayrı şimdi seçim yapamadım ikis de güzel
Kış, kış gibi geçerse kış tatili şöle bi -20c 1m kar
Yaz tatilinin yerini hiç bir mevsim tutamaz bende
İkisi de birbirinden güzel ama yazcıyım ben
Yaz kışın soğuta tatil mi olur
Profil foton neresi?
Mardin
işte bu biliyordum :D o taşlardan o ışıklardan anlamıştım. Canım memleketim benim
İkisinide sevmedim
yaz tatili
kışın seyahat zor.
Her daim yaz
Yaz tatili daha keyifli geçiyor.
Yazz
Yaz insanıyım ben.
KIS TATILI TABIIKI AJSJSJS
Yaz tatili >
Yaz başka😏
Yazz
Kış.
Yaz tatili.
Yaz tatili
Kiss🥶🥶
Yaz tatili
Yaz tatili 🌸
Yaz tatili
Yaz..
Kışşş
Kis tatili forever
Yaz tatili
Yaz tatili
Yaz tabi ki
Yaz tatili.
Kış.
yaz kum güneşş
Yaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?