Bugüne kadar en fazla yaptığınız hız kaç km/saatti?

Almanya'da otobanda hız sınırı olmadığı için sürekli olmasa da uygun bulduğum noktalarda hız denemesi yapıyorum. İbrede en fazla 239 gördüm ve araba da yolda müsait olmasına rağmen dedim ki beni şöförlüğüm daha fazlasına izin vermiyor. Gazdan ayağımı çektim. Peki siz en fazla kaç km/saat hıza çıktınız? Ya da araç kullanmıyorsanız kaç km/sa hıza çıkan bir araçta bulundunuz?
Bugüne kadar en fazla yaptığınız hız kaç km/saatti?
Bugüne kadar en fazla yaptığınız hız kaç km/saatti?
Cevapla