Tatil & Seyahat Denize girdiğinizde elbisenizi birileri almış olsa çıktığınızda ne yaparsınız? ƁЄƳЄƑЄƝƊƖ Takip Et Xper 5 Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Eşyalarınız çalındı ve bikini veya şort ile ortada kalsanız? Denize girdiğinizde elbisenizi birileri almış olsa çıktığınızda ne yaparsınız? Cevapla Deniz Soruları Eşya Soruları Eşya Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Enperatriz_Eztia Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Denize çıplak girmeyeceğim için sorun olmaz. 😀 1 2 Yorumla ƁЄƳЄƑЄƝƊƖ +1 yıl E çıkıncada mayo ile mi eve gideceksin 😀 Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl Gerekirse giderim😀 deniz kenarında kimse yadırgamaz bu durumu😀 Yorumla
SoLiDeR Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Gözüm genelde kıyıda olur zaten, öenml ibir şey varsa kumun altına gömerim poşet ile üstüne de yumuşak şeyler koyarım, yer mi lan Zeytinburnu çocuğu :) 0 0 Yorumla
Lapadula Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl O şekilde evin yolunu tutarız artık ne yapacağız. Sonrasında da plajda kamera varsa polise giderim, yoksa geçmiş olsun yani. 0 0 Yorumla
Şaşkın0705 Takip Et Xper 6 Yaş: 45 , eic 85% +1 yıl Trendyola sipariş verir kumsalda beklerim 3 gün 😀😀😃😅🤣 0 0 Yorumla
Jesus713 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Sıkıntılarımın çoğunun bitmesşne karşılık yapardım.)) 0 0 Yorumla
Atabinenantalyalı Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Benim için sorun olmaz sadece tişört geçiriyordum üstüne zaten 0 0 Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 713 cevap paylaştı. Denize tekrar girer tekrar çıkarım aç kapa mantığı 0 0 Yorumla
mdrx592 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 10,2b cevap paylaştı. Başıma geldi. Bir zula yerde çıplak giriyordum... 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Denize çıplak girmeyeceğim için sorun olmaz. 😀
E çıkıncada mayo ile mi eve gideceksin 😀
Gerekirse giderim😀 deniz kenarında kimse yadırgamaz bu durumu😀
Gözüm genelde kıyıda olur zaten, öenml ibir şey varsa kumun altına gömerim poşet ile üstüne de yumuşak şeyler koyarım, yer mi lan Zeytinburnu çocuğu :)
O şekilde evin yolunu tutarız artık ne yapacağız. Sonrasında da plajda kamera varsa polise giderim, yoksa geçmiş olsun yani.
Trendyola sipariş verir kumsalda beklerim 3 gün 😀😀😃😅🤣
Sıkıntılarımın çoğunun bitmesşne karşılık yapardım.))
Benim için sorun olmaz sadece tişört geçiriyordum üstüne zaten
Telefonum sağlamsa arkadaşımı arar kıyafet isterdim.
Denize tekrar girer tekrar çıkarım aç kapa mantığı
Çıkmam.
Yardım gelene kadar Deniz de kalmak
Başıma geldi. Bir zula yerde çıplak giriyordum...