https:// hizliresim. com/fzO15J Kırmızı işaret olan Park İmam Hatip okulu olan ana cadde o cadde üzerinden taşbayırsokagından direk tırmanın direk karşınıza çıkacak sağda eskiden cafe var eskiden işletilmiş ben çalıştım orda şu an iptal neyse ve Park var yanında birleşik cafe ile ve ortaya göbek çıkacak yukuş yukarı çıkarken o göbek kısımda aracı park etmiş şekilde bogaz manzarasına bakılabilir
Aranıza benide alın 🤣 nerden geleceksiniz bilmiyorum ama güzeltepe Mahallesi güzel yerler insanı belli insan sayısı az sakin sessiz huzurlu ve parkların olduğu yerler daha güzel yıldırım Beyazıt parkınada gidiniz
Cadde üzerinde genelde evet cadde uzun zaten en kötü şartlarda mahalle arasında olur Gidin yeter 😂 zaten sizin gitmenize gerek yok bana göre gitmiş kadar olmuşsunuz 🤣🤣
En İyi Cevaplar