
#mekân44

Mesela;
1. 200 liralık oteli sana 120 ye satıyor ama yazın o fiyattan oda vereceği ne malum ya 90'a düşerse :)
2. Sonra sezonda belki hizmet vermeyecek otele rezervasyon yapıyorlar. Yaşadım bunları birebir
3. İlk defa açılacak otele rezervasyon yaparsınız bilmeden ucuz diye böylece kobay olursunuz. Senede bir hafta tatil varsa o da mahvolur paranla rezil olursun.
4. Bir anda yıllık izin planları değişebilir. Bunun garantisi yok bir sene önceden o izni alsanız bile. bu durumda iptal iade konusunda çok sıkını çıkartıyorlar
Cevap
6Cevap
erken rezervasyon iyi bişey ama olası aksaklıklarda size kolaylık sağlayan para iadesi yapan yerlerle anlaşmak lazım
Bence erken rezervasyon guzel bisey degil cunku insanin basina ne gelecegini ya da o an da bi isi cikabilecegi bir suru ihtimal var. Bundan dolayi ne kadar ucuzluk icin de olsa yapmam
eğer iptal ettirebileceğin paket aldıysan son 1 saate kadar bile iptal edebiliyorlar. Almadıysan yandın gittin gittin gidemedin tatil yandı:)
Ölüm vs hastalık olabiliyor. Savaş pandemi gibi olaylar olabiliyor. Ya da doğal afet deprem gibi..
Sadece aptallar rezervasyon yaptırıp otel tatili yapar.
Planlar değiştiği zaman rezervasyon yanıyor
Dezavantaj yok sigortalatırsın
Daha uygun fiyata alırsın herşeyi
Tatilin dezavantajı korona olma olasılığın
Az para vermek.
son anda size kitledikleri fiyatlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Merhaba @44asi44
Konuya birkaç açıdan bakmakta yarar var.
Maddi açıdan baktığımızda, tatil tarihindeki fiyatlara göre yaklaşık yüzde elli daha karlı olursunuz. Sezona yaklaştıkça indirimler düşer. Yine erken rezervasyon zamanı acenteler büyük ödeme kolaylıkları sağlarlar. Kartlarınıza birkaç taksit yapılır. Böylece tatil size aşırı bir yük getirmez.
Tercihler ya da beklentiler açısından bakınca da rezervasyon yapılan tesis ile beklentiler arasında farklılıklar olabilir. Böyle bir risk vardır. Size anlatılan hizmetler, servisler ve ürünler ile çok farklı şeylerle karşılaşma riski her zaman vardır.
Son dakika risklerine gelince. Tatile kısa bir süre kala bir iptal söz konusu olduğunda belli bir miktar tazminat ödemek zorunda kalabilirsiniz. Yani ödemiş olduğunuz tatil parasının tamamını alma şansınız olmaz.
Genel hatları ile riskler bunlardır.
İyi tatiller.
Teşekkürler adil bey 😊