Gidenler nereye gittiniz? Bir daha olsa nereye gitmeyi arzu edersiniz?


balayı olmasa başbaşa kalacağımız bir villa tarzı insanlardan uzak bir yere gidip havuzlu olucak baş başa olmak isterim ama herşeyi biz yapmak zorunda kalırız :)) o yüzden sakin kumu güzel denizi sakin az dalgalı dinlenebileceğim antalya tarafı olabilir
Evet hocam iyi tercih
Daha önce Küba gittim ama yalnız olduğu için hiç güzel değildi. Orası olurdu kesin.
Küba efsane hocam yap bir sevgili 🤭
Yok tatil için değil evlenip gidiyorusnuz hocam
🤣🤣ahaha peki bakalım
bir Miami çok güzel olur 👍
Efsane
Karadenize gitmek isterdim. Çok merak ediyorum oraları
Karadeniz iyidir kesinlikle gidilir
Cevap
10Cevap
İşler yüzünden balayı yapamadık biz.1 hafta fethiyeye gittik ama onu saymıyorum🤣
Venedik'e gidecektik bu yaz o da yalan oldu gibi.
İki yıl sonra gidin sister
Maldivler, Dubai olabilir.
Türkiye de olacaksa Karadeniz de herhangi bir yer, İzmir ya da Antalya da olabilir.
Güzel seçimler inşallah gidersin
Teşekkür ederim, İnşallah
Maldivler, puket, dubai, italya, fransa, paris, küba...
Hepsi listemde var 🥳
Afyon Gazlıgöl olabilir..
Her evin altında kaplıca var..
#Vesselam
Müthiş yer
Bence de :))
İkimizinde seveceği bir yer olsun ya ama ben Miami ve Venedik gitmek isterdim.
Eşsiz biriyim hocam 😀 eşim benzerim yok. 😂
Ahahah biliyorum hocam 🤣
😂😂
evimize gideriz malum pandemi var
Pandemi olmasa neresi olur
Ada sahillerinde bekliyordur seni hocam🤣
🤣🤣🤣
İlla bir yere gitmek gerekirse Alaçatı olabilir.
Mis gibi mekan hocam günaydın
Müstakbel eşimle maldivlere gitmek isterim
Karım ve benim oan nereye karar verirsek
Ege tarafları olabilir
Maldivler tek hayalim :)
olsaydı karar verirdim
Oslo
Balayına karşıyım. Boşuna masraf.
Paris
Bodrum olabilir
Küba aşkına :D
Fethiye.
Sessiz sakin bir yer olsn yetrr
Bali gitmek isterim
Maldivler 💜
Maldivler 🇲🇻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?