Sevgilim yok ama, olsa da karışsak dert karışmasak dert, geçen gün sırf bu yüzden bir bayanla tartıştım burda konu kızlar açık giyinince erkekler neden karışırmış, bende dedim ki seviyorsam sevgilimse fazla açık giyinmesini izin vermem dedim ve yanında yarı çıplak sevgili gezdirenede erkek demem dedim engeli yedim 😊
Bazı arkadaşlar yok yıl 2020 yok bakmasınlar gibi laflar etmiş öküz gibi bakıp taciz edenlerden bahsetmemekle beraber bakmayan erkek olmaz diyorum güzel bayan bikini veya normalden fazla azda olsa açık giyinine bakmayan erkek sorunludur çünkü hormonlarımız buna yönlendiriyor sizi arzulamayam erkek istiyorsanız ona dicek sözüm yok
Ortam elitse olabilir ama abazanların kekoların surilerin dolu olduğu bir yerse bırak giymeyi sahile gitmeyiz zaten öyle bi' yere odandan çıkma daha iyi :D
Ben erkek olsam izin vermezdim giyecek olan kızıda sevmezdim zaten. Abaza sürüleri var her yerde. Kedinin önüne ciğeri koymak gibi bir şey bu. Böylesi sadece genişlik. Sokaktada gezinin o zaman bu şekilde.. Metroda metrobüste tek adım atabiliyor musunuz görürüz. Her dakka rahatsız edecek tipler denizde de var.. Kumsalda olunca mı değişiyor yani insanlar.
Giyebilir artık çağdaş bir toplum olmamız gerekiyor çok geride kaldık, bizim çağdaşlık dediğimize bu ülkede birileri godoşluk derse nasıl parlayan modern bir toplum olacaz. Kıllı göbekliler gider plajlarda kalça bakar, ama derler ki amannn benim karım giymesin, hadi lan oradan o nasıl bir anlayışmış öyle
Ben kendim tatilde bunları giymiyorum ve eşiminde bana giydirmesini istemem, bu sadece genişliktir. Neden millet aç köpekler gibi vücuduma baksın ve eşim bunu medenice karşılasın.
Karışan kafasını toprağa gömsün giymek istiyorsa giyer, bir kadın bikini ya da mayo giyiyor diye bakacak, yollu gözüyle bakan yobaz, çomar, örümcek kafalı sadece bikini, mayo, tayt ve mini bahanesinin arkasına saklanan kadın kokusu almamış mahlukatlardır.
Seven erkek, sevdiği kadına yönelecek bakışlardan rahatsız olur. Bu rahatsızlığı da onu bu konuda müdahaleye yöneltir. Seven kadın erkeğini bu konuda huzursuz etmek istemiyorsa onun bu konudaki rahatsızlığını gözeterek hareket eder.
Asla giyemez diyenler! İnsan karşısındakini kendinden bilirmiş denizde bikini giymekten normal ne var arkadaş? ( sözüm bakanlara) Siz bakıyorsunuz diye herkes bakacak zannediyorsunuz sizin gözlerinize hakim olmamanızın cezasını kadınlara çektiriyorsunuz 2020’deyiz.
Öncelikle senin düşüncene katılmamakla birlikte saygı duyarım ama şu konuya açıklık getirelim yıl olmuş 2020 nedir ya her sene biraz daha açılacaz diye br kural varda benmi kaçırdım yanlış 1600 de de 1900’de de 2020’de de aynı Kadın vücudu cezbeden vücüttur siz bayanlar bile birbirinize bakıyorsunuz bazen çok duydum ki biz erkekler hormonların etkisiyle hayli hayli bakarız tabiki öküz gibi bakıp salça olanlar ayrı katagoride en klas erkek bile bakar doğası bu zaten Sen kadın arzulamayam erkek istermiydin onu kendine sor cevabın evetse yorum yok
Neticede tatile gitmişiz tabikide kot pantolon ile denize girecek 😀 adı üstünde tatil ikimizde kafamızı yanyana dinlemeye gelmişiz zehir etmeye gerek yok
Cevaplara bak yok sene 2020 olmuş muş ta yok istediğimi giyermiş mişim de b*k giyersin şunu bir kavrayın siz erkeklerle eşit değilsiniz ve hiçbir zaman olamayacaksınız kocanız ne derse o olacak
Ya kardeşim iyi misin? Bizim erkeklerle tek eşit olamama sebebimiz senin gibi taş devrinden kalma boş zihniyetlerin olması. Böyle devam et seni seven kadın bulamazsın
karışmam , denize gidip napacak elbiseyle falan mı girecek denize yani ya da deniz varken havuza mı girecek
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben sevgilimle 1haftaligina gitmistim gecen sene ve izin vermemisti ilk zar zor verdi denize girerken tisortu cikariyordum cikarken hemen giydiriyordu uzun bir tisorttu manyakkk😂😂