Tatilin yeri kadar zamanı da çok önemli, peki yaz tatili en güzel hangi ayda olur? 
tatile giden kız

Haziran
Temmuz
Ağustos
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ay kesinlikle temmuz en iyisi ağustosta sezon çok pahalılaşıyor haziran da zaten o kadar sıcak olmuyor en iyisi temmuz ortaları gidip ağustosa doğru dönmek gibi geliyor bana
Haziran balim
balin mi
teşekkür ne için?
Ricalar :)
Temmuz ayı bir başkadır...
Bence temmuz
Cevap
50Cevap
Yağmurların bitip rahat rahat bikini giyebileceğim temmuz ayında
Ağustos en yüksek sezondur, boşuna oteller o tarihlerde fiyatını ikiye katlamıyor boşuna uçak biletleri 1000€ değil
Yağmursuz, ferah, güneşli ama güneşi yakmayan, paramın bol olduğu, zamanımın bol olduğu ayda tadı çıkar.
Temmuz ve Ağustos daha sıcak olduğu için denize girmek daha güzel.
Aralık ayında, çünkü yazı özler kahrolur mahvolur gebeririz. Asıl tatil budur
Tam yazın ortası en sıcak olduğu zamanlar çok iyi olur 😂😂
Bence yaz tatili haziranda başlar eylülde biter tabi imkan varsa
Agustos 15 eylul sonuna kadar olan zaman benim icin tatilin en guzel zamanlari
Çünkü Eylül ve Ekim. Aylarını koymamışsınız aslında en ideali ekindir
Temmuz sıcak güzel ama ağustos eylül çok iyi hele ki eylül
Ben haziran dedim. Çünkü tatilin başlangıcı. Ve yine diğer aylara göre o kadar sıcak değil.
Yanında böyle bir kız var ise her mevsim güzel olur
Ben herzmaan temmuzun sonu ve haziranın başlarına denk getiririm
Ağustosun başlarına 😂😂
Eylul on numara aydir temmuz ve agustosta hic bir yer cekilmez
Hiç tatile gitmedim denize girmedim bikini giymedim yani hiç tatil duygusunu yaşamadım bilmiyorum
Tabiki de doğum günüm haziran da olduğu için Haziran da.
Antalya’da yaşıyorum o yüzden Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül 😁😁😁
Temmuz der tek geçerim hiçbir ay Temmuz ile yarışamaz
Mayıs ve Eylül, Ekim'de de gidilebilir..
Sen neden herşeye terssin :D
@RRRaskoInikov Önyargin için teşekkürler. 😂
Temmuz ağustos en iyi aylardır. Ekimde ne olacağı belli değil.
@RRRaskoInikov Ben giderim. Çok sıcağın altında kavrulmak istemem. 😂
Sıcak sevmiyorum bahar iyidir
Benim için Ağustos/Eylül ❤️
Bence ortası iyidir temmuz candır 👍
Agustosda bir tatile cikicZ sanirim
Kendimi denize atip cikmak istemiyorum kendi kendimi bogucam ileriyi gidicemm
Mayıs ya da Eylül sonunda çıkar.
Doğum günümün olduğu ay :)
Ağustos-Eylül arası💫
2 turlude calisiorum bir tadi ciktigi yok 😂😂😂
Tam Temmuz yanma ayları ağustos kavrulma ayları
Temmuz da benim doğduğum ay çünkü
ne fark eder ki her zaman vakit buldukca gidilir
Dogum gunumun oldugu hafta kampa giderim genelde
Ağustosun sonlarına doğru.
çok sıcak olmadan bence, ve tabi soğumadan
Temmuz iyidir en sıcak günler
Yaninda boyle fistik gibi kiz oldumu har ay tatili sana bayram gibidir
Ağustos sonu eylül başı
Ağustos sonu eylül başı ❤️
Mayıs veya eylül bence
Deniz kum güneş ozaman cıvıl cıvıl
Temmuz veya Ağustos ama Haziran kesinlikle değil
Sanırım en sevdiğim ay o yüzden.
ağustos tabiki doğduğum ay
Ağustosta az bilinen bir mekan 👌🏻
Temmuz tabii ki
Temmuz
Temmuz 🕶
ağustosss
Temmuzda tabii 😊
Haziran
Temmuz agustos
Temmuz.
Temmuz🤞🏻🙂
Ocak falan herhalde.
Aralik
Eylül
Kesinlikle Ağustos
Temmuz kesinlikle💦
Ocak ayı serin ve soğuk odadan çıkmadan bam bam
Temmuz
ağustos ayında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar