Önce yalnız başına süreceksin. Güvenin gelince bir sehirdışı yola çıkıp son sürat surebiliyormusun ona bakacaksın cunku direksiyon hakimiyeti çok önemli. Aracının bakımını ihmal etmeyeceksin. Zamanla kendine güvenin gelince yanına birilerini alabilirsin. Ben boyle Yaptım
6yildir araba sürüyorum ama İstanbul'da cesaret ister :D hem uzun yol daha kolaydir genelde otobandan gidiceksin düz yol dikkatli oldugun sürece sorun cikmaz ama ehliyeti yeni aldinsa yaninda biri daha olsun kulanabilicek..
Bunun bence km ile alakası yok. Senin ne kadar sıklıkla aynaları kontrol ettiğine bağlı, aynaları çok sık kontrol ediyorsan hazırsınız. Çünkü sık sık aynaları kontrol etmen dikkatini toplar, Yol boş olsa bile şerit değiştirirken mutlaka sinyal verin. Araç sürerken sürükle ilgili yaptığınız herşey sizi daha dikkatli yapacaktır. Bunlara uyarsanız şehir içinden çok daha rahat bir yolculuk olur. Heeë birde bu küfür yememek için önemli, Önünüzdeki aracı sollamayacaksanız. Çok yaklaşmayın ki en azından arkadan gelenler, araya girebildim. Tek gidiş geliş olan yollarda özellikle
Kaç km yaptıktan sonra tecrübe kazanılmış olmuyor. Her gittiğin yeni yol bir tecrübedir. Zamanla tecrübe kazanırsın km mesafesi ile değil. Gece ve gündüz arasında da fark var. Gece daha zordur. Uykulu uykusuz. Zaman yani. Km değil. En az 2 defa uzun yola cikman lazım tecrübe için. Ayrıca niye bu kdr uzun yazdım
Dikkatli isen sorun olmaz ben ehliyet almadan önce çok ta usta değildim ve istanbuldan samsun oradan Malatya oradan tekrar İstanbula geldim 3000 km yol toplamda 👍
Hız limitini kaldırıp EDS olmayan yerde dipliyorlar; 100 geçersin bence 100 ile biraz küfür yiğebilirsin ve arkadan hayvanın biri tampon yapar tedirgin olursun aç gözünü
Trafikte ne insanlar var o km tecrübe demek ben yılda 70.000 yapıyorum yani önündeki insanın ne mallık yapıcağını önceden bilmen lazım dediğin rakam çok az önermiyorum...
En İyi Cevaplar