





beni de götür kanka. okumu ve yayımı alıp avlanmak istiyorum. bu iş için uygun biryere benziyor 😉
Sanmiyorum ya balik tutulmaz bence
Adeta cennet ya. Tek başına gidilebilir uygundur ama zevk alabileceğin konusunda kararsızım.
Ordan birileri cikar karsima diye dusundum
Buradan gidecek hiç mi arkadaşın yok yahu..
Ben calisiyorum hemsireyim diger arkadaslarim calismiuir birde insanlar yurt dışı diyince geri kaciyorlar sicak bakmiyorlar o yuzden sıkıntı arkadas bulmak
Kesinlikle, bu konuda ben de çok zorluk yaşıyorum. Birilerine pasaport aldırmaya çalışıyorum ama asla yanaşmıyorlar.
Vizyonla alakalı aslinda para olsa bile insanlar kendi ulkemde harcarim diyir dusunmuyor bile
Kesinlikle öyle. Tamam ülkede de harcarsın da biraz da yurtdışını görmek lazım.
Degisiklik lazim kesinlikle insana çok şey katıyor. Ben 2 yil olcak 10 ulke gezdim butun anilarimi hergün hatirliyorum aklima geliyo
Mükemmel.. Ilk yurt dışına çıkacak birisine ne tavsiyeler verirsin?
Yani bir kere ingilizce bilmek gerekiyor tek çıkılacaksa , google mapten yararlandim ben çevrimdışı google map icin gidecehin yerin haritasini indiriyorsun. Turistler icin haritada veriyorlar. Sirtcantadi uygundur birkactane sandvic yap bir kac tane cikolata falan acligini bastirsin diye. Guzel bir yer bulunca yemek yersiniz. Onun dışında avrupanin cogu sehri küçük zaten donup dolasip ayni yere geliniyor. Sikinti yaplicak bir durum yok , rahat bence. Birde aktarmali gitmek daha ucuz. Arastirmak lazim
Teşekkürler not ettim, İsviçre için vize gerekiyor mu? 😅
Schengen vizesi gerekiyor rica ederim😊
Ah schengen.. teşekkür
Biraz zor almasi ogrenci veya calisiyo olman gerekiyor
Çalışıyorken almak gerekir evet, yakında bunu planlayayım
Memursan falan zaten alirsin direk
Yok değilim
Eig için teşekkürler :)
Çok sıkılırsın buradaki gibi herkes senle konuşmaz yani insanları buzdolabı :))
Oradakoler aksine daha iyiler ingilizcemde gelişir
Beraber gidelimmi bende yazin yillik izin alrim kiz kiza tatil
Kesin değil sadece planlıyorum , bakalim insallah olur
Ucuza gelmiş olur tek gidemiyorum cok pahali 😄
Nasil ucuza geliyo? 😂
Mesela 2 kisilik oda daha uygun olmuyomu tek kisilik odaya gore gunluk kalma ucreti
Yok ben baktım tek kisilik oda bir gece 82 tl ydi fiyatlar uygun simdi alirsan
Asagi yukari nekadar tutuyo hesapladinmi. Isvicre benimde gitmek istedigim yerlerden cok guzel biyermis
82 tl mi 😄 o nasil ya
Oyle valla ama oraya gitmek masrafli olabilir ucakla zurihe ordan trenle gidiyosun bu kasabaya
Bakalim neyse gidince resim at 😄
Cevap
10Cevap
keşke bende gidebilsem , ama dönmezdim büyük bir ihtiamlle :)
Gitmeden önce kalma imkanlarına bak. Yazın çoğu yer pahalı oluyor.
Bir geceligi 82 tl
Erken rezarvasyon yap kesin gitceksen. Çok pahalı die hollanda da sokakta yattık :(
Bende amsterdamda sokakta yatmistim arkadasimda vardi
Lurgern e baktım da çok güzelmiş iyi yer seçimi şimdiden iyi eğlenceler. Başarabilirsem bende provence de olucam beklerim :D
Bakalim insallah pahali olmaz yanima birini bulsam iyi olur o zamana kadar :)
pahalı olacağı kesin kaçışın yok :D
Ne kadar olur peki 10 bin tl yeter mi 1 hafta icin
merak edip baktım ve mcmeal 16 frank o da 80 tlye denk geliyor. uhe uhe isviçreden kaçın.
Yeter ama 10bin tl çok benim gözümde tabi ben öğrenciyim de. Sen bilirsin kazancınla lüksün orantılı olsa gerek
Yilda bir olabilir benim icin sıkıntı olmaz tek yaşıyorum zaten ama cokmus ya belki turlar daha uygun olur
airbnb de suit tarzı bir ev kiralayıp tadını çıkarmak da güzel olabilir. Hele ki napoli de falan tavsiye ederim
Napoli guzel degil bence floransa daha guzel. Booking diye bir site var çok ucuz oteller ve hosteller var ordan bakiyorum hep
Hostelworld de iyi oraya da bak.
Bakarım
Çadır kurmayi bilsem cadirda mantikli
O şelalenin yakınana da ne güzel çadır atılır :_( . Çadır kurmak zor değilki yaparsın.
Hostel iyi bir seçenek akşam yemeği falan da veriyorsa çok iyiiiiiiiiiiiiiii
Hostelde kahvalti yemek yok ama dagin başında bir yer oldugu icin illski yemek lazim duş falan. hostelde kız erkek karışık oluyo ama sıkıntı olmadi daha once
Benim bir kaç kaldığım da yemek vardı ve güzellerdi baya bir tanesi hariç :D
Hostel iyidir napcaksın tek başına :)
Haklisin. Hostellerde mutfak falan oluyo kendimiz yapiyoruz yemegi. Yinede mantıklı
iyi tatiller şimiden :)
Tesekkurler😊
Beni de götür gittiğin yere
Çok guzel degil mi 😍
Evet en çok gitmek istediğim ülke İsviçre
Aslinda alpler almanyadada var bu tarz yerler orasida guzel
Evet Avusturya’da da
Aynen
Güzel ülke ama bizim de güzel yerlerimiz var. Ailenle git daha güzel olur.
Ailem vize alamaz. Tabiki guzel ülkemiz ama ben hic boyle bir yer gormedim birde baska ulkede olmak guzel sey farkli kultur farkli insanlar
Tek olmak sıkıcı gelebilir bari arkadaş ayarla öyle git şimdiden iyi yolculuklar sana.
Sıkıcı olmaz bence ordada birsuru insan var zaten
ne işin var yahu oralar da Assos' a gel
Assos nere ya
elin İsviçresinin bilmem neresini biliyosun, Assos nere diyosun.. bilmem nere miş ki?
Niye elin diyorsun gayet guzel bir ulke niye milliyetcilik yapiyorsun ki
bunun adı milliyetçilik değil ki belden vurma hemen :))
Hayir elin ulkesi bilmem ne sacma bence guzelse guzel demek gerekir ki assos ilgimi çekmiyor
tamam
Gezi için turla falan mı
Yok turla degultek gideceğim
Ne gelebilir ki? Turkiye tehlikeli bir ulke olsa burda olurdu orasi guvenilir
Ahh hayallerimin ülkesi yaa
Çok guzel degil mi. Çoğu kisi hep şehirleri merkezleri gezer hic gormedim buralara gideni
Çok güzel tabi 😄 elbet birgün bende orda olcağım. Çok şanslısınız..
Gidebilirsem iyi olur insallah sende gidersin bir gun
İnşallah teşekkür ederim 😄
Guzel bir yer, tek gitmen de hic sorun olmaz
Ya benide gotur ya sende gitme
tek başına nereye gidersen git sıkılırsın
Valla bircok ulkeyi tek gezdim hicde bisey olmadi aksine insanlar buna ihtiyac duymuyor o bizim ülkede çok
Dusunmek icin zamanim oluyo zaten hep insanlar etrafimizda ordada birsuru turist olur ingilizcemide gelistirmis olurum yalniz cikarim yola ama birileri cikar illaki
Kolay anlaşan biriyim zaten
tek başına zevk alırsın
Insallah
Daha once yurtdisina ciktim ama bu kasaba zurihten trene binip gitmem lazim ondan kafam karisti kaybolur muyum ki diye
Bakalim belki daha once gitmis birini bulurum
Ya zaten isvicre ne kadar buyuk olabilir demi? 😂
Küçük bir ülke
Yanliz kuzuyu Kurt kapar,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar