Şehirden kıyı kesimlere uzanan kavimler göçü bayram tatili ile birlikte başladı. Kimi tatilini yapmayı seçti, kimi başka şehirde olan akrabalarını ziyaret etmeyi. Peki ya gidemeyenler, kalanlar, kalmak zorunda olanlar???
Kalanların ahını aldınız bir kere! Çileniz trafikle başlayacak, trafikle son bulacak.
Tatilci akına uğrayan otelinizde, odanızın size teslim edilmesi saatler sürecek.
Bayramdan faydalanmak isteyenlerce her şeyin etiket fiyatı biraz daha kazık olacak.
"Altı üstü su istedik, altın suyuna mı bandın bilader" demeyiniz :)
Bayramda el öpmeye gidemediklerinizi tek tek aramak zorunda kalacaksınız, telefon trafiğiniz asla durulmayacak.
Evde olsanız ucundan kıyısından bakacağınız işler, mailler sıra sıra dizilecek. Tatil sonu kabusunuza kabus eklenecek.
Tek akıllı sen değilsin ya! Senin gibi bayram tatilini fırsat bilenlerce sahiller kuşatılacak. Şöyle uzanıp bir serilemeyeceksin de...
Yabancı turistlerin tatili sere serpe devam ederken sen bir koşu her şeyi iki üç güne sığdırmaya çalışacaksın. Ramazan sonrası girilen onu da yerim bunu da yerim psikolojisi yüzünden açık büfelere dadanıp 2-3 kilo farkla tatili sonlandıracaksın.
Ne vardı evinde oturup el öpseydin, harçlık toplasaydın ne vardı??
Tatile gidemeyenler olarak seni kınıyoruz!
Bayram Tatilinde Hiçbir Yere Gidemeyenlerin "Oh Olsun" Diyeceği 8 Tatilci Çilesi
Bayramda tatile gitmeye çalışan kafayı bir türlü anlayamıyorum zaten. Yollarda çile çekeceğin belli, gittiğin otelde milyon tane insanla "metrobüs" hayatı yaşayacağın belli. Eee tüm olumsuzluklara rağmen halen akıllanmıyor musun? O zaman çek çileyi nolursan ol. Bu sabah 11 gibi ailemle sahile indik, oh ne güzel, park yeri bol, oturacak yer bol. İstanbul hazır boşalmışken tadını çıkartmak gerek.
Bayramı evde geçirdiğim gibi yalnızlığa oynadım. :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
çok sade bir dille herkesin anlayabileceği çok süper bir benceye imza atmışsınız. tebik eder , başarılarınızın devamını dilerim. yazdıklarınız da çok haklısınız.
En İyi Cevaplar