

Dağa çık in 1 saat sürdü. Boşuna çıktık diye söyleniyorlar. Hava bozunca, uçamıyoruz. Ben de uzanıp manzarayı izledim 😎 Güneşlendim 15 dk. Gelen geçen benimle konuşmaya geliyor. Rahat bırakmadılar. Güneşlenmek için 1700 metre aşağıda plaja inmen lazım. Gırgır geçip gülüyorum. Sırtıma krem istiyorum 🤣Sonra Toplanıp geri aşağı indik.


Ablam ıslak kek yapmış. Islak keki çok seviyorum. Ellerine sağlık, tatlıları çok güzel yapar 🥰 Tabağa koyup manava gittim. Biraz çilek alıp üstüne koydum. Malzemeleri alıp nereye gitsem? Af kule manastırına gideyim. Çıktım yola.

Afkule MS 5. - 6. yüzyılda Hristiyan keşişlerin inzivaya çekilerek kendilerini ibadete adadıkları, denizden 400 metre yüksekte uçurumda bir manastır. Orman içinden 20 dk yürüyerek Bayır ve iniş yaparak ulaşıyorsun.


Manzarası muhteşem ufuk çizgisinde renklerin tonları muhteşem güzellikte. Çok fena karışmış. Muhteşem. Denizi izlemek bana huzur veriyor. Bağırınca sesin yankılanıyor jajajajaja


Biraz da çıplak dolaşmak istedim 😊 müzik eşliğinde gitar çalarken 🤣 pencereden rodosu bile görebiliyorsun 😇

Pencereden ay ışığında denizi izlerken acayip sivrisinek oluyor. Yaz geldi artık. FIS FIS almazsan çok dert oluyor. 🤣 Uyuz gibi kaşınırsın. Odaklanamazsın pek 😜🤣

Buraya kadar gelip yaşadığın yeri kirleten kişilere çok pis sövüyorum. Elimden geldiğince evimi dünyayı temiz tutmak istiyorum. Seviyorum dünyayı 😊 birazda çöp topladım. İşte o kadar güzelleri görüp kıymet bilmeyen hödüklerle yaşıyoruz.



Akşama doğru bir iki tane cırcır böceğinin bazen sessizliğin içinde oradan ayrıldım. Motorumun yanına gelince giyinip ofise geldim 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yükseklik korkum var, buraya gitseydim korkudan bayılırdım. 😃😃
Balkona kadar çıkmazdın 🤣 ama güzelliğinden bayılırdın 🐅
Korkudan bayılırdım kesin. 😂😂
Tel gitme. Yanında biriyle git. Keyifli olur. Tutarsın elinde 😜🥰 🤣
😂😂
Anladın 🤣 keyifli olur. Çok korkarsan da kucağında taşır
Ooo
Paraşüte bile binenem.
Seni ne heyecanlandırır
Binersin. Çok yükseklik korkusu olup. Uçtuktan sonra tekrar uçalım diyen gördüm.
Adrenalin olabilir.
Nasıl bir adrenalin
Heyecan verici bir adrenalin. Uçaktan atlama ya da dağa çıkmak gibi.. 😂😂
Dağa çıktın mı? Tırmanış mı yapıyorsun yoksa araçla mı çıkıyorsun 🤣
Çok komik.
Bağırdın mı 🤣
Herkes sen kadar rahat ve mutlu olsa ülke şahlanacak ne deli adamsın ajzjsjsjs
Derdimiz uzay, iyi bir yaşam olurdu gerçekten 🤣
Eline sağlık bir gün deneyimlemek isterim keyifli gezmeler✌️
Yazarken yoruldum 🤣 yaşamak daha kolay. Bugün deneyimle. yok mu görmek istediğin biryer. Yakınlarda.
İnan yaşamak daha güzel yakın zamanda güzel bir planım var az kaldı şu an işlerim var😄
Bütün kalbimle inanıyorum sana. Işlerini severek yaptığını düşünüyorum 🥰 sen de şanşlısın. Planın da neresi var?
Bir yerler işte😄
Aman hep bir gizem. Çıldırtırsın insanı sen 🤣
Resimlere bakmaktan yoruldum siz yüklemekten yorulmamışsınız 👍
Bakarsan yorulursun. Ben de yoruluyorum. Görmem gerek. O zaman keyifli. Hayat hızını bilmek gibi.
Uçurum aşağıdan dalga sesleri kayalara çarpıp yankı yapıyor
😃😃 deniz aşktır
Sende baya aşıksın 😄 benceyi baya önce yazdım. Bütün sorularımı okudun mu deli
Okumadım direk bu soruyu gördüm deli 😃 dur inceleyim
Araba mı aliyon. Sağım solumda var mı çatlak boya bak bakalım jajaajaj
😂😂 o değilde meyve tabağı güzelmiş alırdım elinden kutsal kaseyi
Islak kek ve çilek oy oyy senin içinde alırdım yanıma. Çok güzel tatı. Ağzının tadını mi biliyorsun?😂
😃Çok naziksiniz, o zaman bundan sonra benim içinde ye, gurme olmasam da bilirim
Senin için şu an erik alıyorum ağzıma jajaaj
Tuza batır teşekkür ederim 😃😃💐💐
Batırdım afiyet olsun
🍉 💐💐🙏
Karpuz iyi gider hakisin. Sulu sulu emcukleyeceksin ajajajaj Süper fikir bir dakine karpuzla gideceğim
Subliminal zeka yüksek Allah cezanı vermesin 😃😃
Yok ya kırbaç mi oha olur. Ekosu var oranın bağırınca yankı yapıyor. Oooo ama sivrisinek ilacı da almam gerek. Akşama doğru sinekler çoğalıyor
Çokta ironiksin 😃 sineklere bulaşma kendi hallerinde takılsınlar
Ben issiricam da onlar issirmasin. İğne batıyor.
Üflerim geçer bir şey olmaz 😃
Seni düşündüm. Çırılçıplak sineklere yem olmayı bilirim. Üfleyerek geçmiyor. Ajajaja Deniz iyi geliyor. Denize atlarız ajajjaj o zaman
🤗 İlk defa odun hödük olmayan birini görüyorum atlarız denize 😃😃💐💐
Çıkınca hava serin olabilir. Ateş yakarız. Kuma ayaklarimizi sokar isiniriz daha da
😃 Owiii sokalım hem kumun içinde ne güzel uyunur 💐💐
Ne uyuması öyle ortamda uyunurmu
Kitap okursun bana 😃💐
Olur. Sende okursun 😄
Tamam karşılıklı okuruz 😃😃💐
Sen kitap okumayı daha çok seviyorsun sanırım
Evet çok seviyorum neyapayım en azından zararsızlar iki ayaklılardan 😃😃💐💐💐
O zmaan sen daha fazla oku. Ben konusayim , sayfaları çevirdikce seni de izleyim
Çok güzel fikir harika 💐💐💐🤗
Gel o zaman camp kuralım jajaaj
Genciz güzeliz bekarız kurarız 😃😃😃😃💐💐💐
Hikaye yazma şimdi. Laf dolandırıyorsun. Tam bir yazarsın. Hemen çizdin jajaj resimde mi çiziyorsun hahaha
Yok hikaye değil hiç ilk günden kamp kurmamıştım 😃😃
Hicleri yasatirim ahajahaha
Belli mi olur hayat tanıdıkça gösterir. Bana yazar diyeninde benden aşağı kalır yanı yok 😂😂
Yaşayanim ben. Yalnızken de bunları yapıyorum jajaaj yeni şeyler de denerim
Gözlerin ne renk
Katılmayı isterim birgün dilerim 💐💐🤗 ela gözlerim
Tatlı göz rengin varmış. Arada kendine öpücük atıyor musun ne kadar da tatlısın rengine kurban olayım senin gözüm diye
Senin için atarım öpücükümü kendime 🤗🤗 sana bakmak serbest, sende balböceği
Aaa senle konuştum ben daha önce
Köprücük kemigim var. Ta ta taaa jajaaj
Ben konuşmadım ama senle hiç daha önce
Balbocegi diye birisi var o aklıma geldi. Balbocegi senin nereden aklına geldi. Gördün mü hiç
Benim şarkıdan aklıma gelmişti hatlar karıştırdın sanırım 😃😃 görmedim
İnsafsız balbocegine bak sen.
Barış Manço söylüyor.
Barış MANÇO bu dünyadan bir kez geçti olsun
Aynı anda yıldızlı pekiyiii 😃😃🤗🤗🤗💐💐💐👏👏
Allah alllah sana balbocegi olacak ne yaptım. Gördüm ki kamp yapalım dedim. Kötü mü ettim
Ela gözlüm ajja
Benin 12. Hissim sadece kampla alakalı değil deliii 😃😃😃😃
Tamam dans etmekte vardı aklımda. Jajaja
🪐 Hangi şarkıyla dans 😃😃💐💐
La Noche mas Linda del mundo
Danser Encore de olabilir 💐💐
Once benim müzikte dans edelim sonra senin müzikte jajaaj
Günaydın 😊
Ederiz ☺ Günaydın balböceğim
Bildirim mi gitmedi acaba diye düşünmedim değil ☺
Çırılçıplak dolaşıp gavura benzemenin dışında bir tuhaflık yok
Güzel gezi olmus
Güzel yerler.
Teşekkürler paylaşım için güzel olmuş
Hayat felsefem. bu zaten
Eline saylik
Güzel yer