Geziyor

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum
Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Dağa çık in 1 saat sürdü. Boşuna çıktık diye söyleniyorlar. Hava bozunca, uçamıyoruz. Ben de uzanıp manzarayı izledim 😎 Güneşlendim 15 dk. Gelen geçen benimle konuşmaya geliyor. Rahat bırakmadılar. Güneşlenmek için 1700 metre aşağıda plaja inmen lazım. Gırgır geçip gülüyorum. Sırtıma krem istiyorum 🤣Sonra Toplanıp geri aşağı indik.

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum
Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Ablam ıslak kek yapmış. Islak keki çok seviyorum. Ellerine sağlık, tatlıları çok güzel yapar 🥰 Tabağa koyup manava gittim. Biraz çilek alıp üstüne koydum. Malzemeleri alıp nereye gitsem? Af kule manastırına gideyim. Çıktım yola.

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Afkule MS 5. - 6. yüzyılda Hristiyan keşişlerin inzivaya çekilerek kendilerini ibadete adadıkları, denizden 400 metre yüksekte uçurumda bir manastır. Orman içinden 20 dk yürüyerek Bayır ve iniş yaparak ulaşıyorsun.

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum
Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Manzarası muhteşem ufuk çizgisinde renklerin tonları muhteşem güzellikte. Çok fena karışmış. Muhteşem. Denizi izlemek bana huzur veriyor. Bağırınca sesin yankılanıyor jajajajaja

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum
Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Biraz da çıplak dolaşmak istedim 😊 müzik eşliğinde gitar çalarken 🤣 pencereden rodosu bile görebiliyorsun 😇

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Pencereden ay ışığında denizi izlerken acayip sivrisinek oluyor. Yaz geldi artık. FIS FIS almazsan çok dert oluyor. 🤣 Uyuz gibi kaşınırsın. Odaklanamazsın pek 😜🤣

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Buraya kadar gelip yaşadığın yeri kirleten kişilere çok pis sövüyorum. Elimden geldiğince evimi dünyayı temiz tutmak istiyorum. Seviyorum dünyayı 😊 birazda çöp topladım. İşte o kadar güzelleri görüp kıymet bilmeyen hödüklerle yaşıyoruz.

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum
Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum
Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum

Akşama doğru bir iki tane cırcır böceğinin bazen sessizliğin içinde oradan ayrıldım. Motorumun yanına gelince giyinip ofise geldim 😊

Mutluluğun Anahtarı: Anın Tadını Çıkarmak İçin Fırsat Kolluyorum
Cevapla