Yılın 10-11 ayı çalış, deniz bilme, güneş görme, tatil zamanı gelince de bavul bavul hazırlık yap, tatil için ayrık, eşe dosta ayrı, çoluk çocuk için ayrı, neler olur bu bavullarımızda?
Tatil çantamda yer alan küçük kozmetik çantamda neler olur 😊
Yılın 10-11 ayı çalış, deniz bilme, güneş görme, tatil zamanı gelince de bavul bavul hazırlık yap, tatil için ayrık, eşe dosta ayrı, çoluk çocuk için ayrı, neler olur bu bavullarımızda?
Tatil çantamda yer alan küçük kozmetik çantamda neler olur 😊
Aslında çok daha güzel ve yüksek güneş koruması olan bir dudak nemlendiricisi kullanıyorum sizce de daha mantıklı olmaz mı?
Olabilir tabi neden olmasin, ben Yillardir Nivea kullaniyorum
Bende nivea aldım ama elimde bu varken başkasına elim gitmiyor bile bir kere olsun denemenizi isterdim
https://hizliresim.com/3OoL29
Bize hitap etmeyen bir bence olmus lakin emeginize saglik..
Günes kremini denemek lazim ama :/
Size hitap edende gelecek
Bunlar mutlaka olmalı tatilde. Salatanın çekirdek kısmı ve aloe vera tam bir şifa🙂

Azelcan bunlari bulunduğumuz yerdende aliriz, viyanadan hiyar alip türkiyeye mi getireyim 😂
Hiç yaptim lale hediye edeyim deme
Cevap
22Cevap
Dudak nemlendirici benim de çantamda olmazsa olmazım. Yoksa dil bazen yetmiyor 😜
Ojesiz olmaz tabi gadası
Nivea ürünlerini kullanırım. Hasas ciltler için tonik, Ve vücut icin duş jeli tatil çantamda
Solante iyi
Hepsi çok iyi güzel de sondaki ürünü ben nasıl kullanayım abi 😂
Bu bayan bakim çantası 😊 erkekler içinde hazirladim ona göz at 🙈
Tatilde denize gitmiyorum. Aslında denizi uzaktan severim yakından sıkıntı veriyor nedense.
Deniz şart bizde
Sevgilimi alırım gerisi teferruattır.
Güneş kremi durak nemlendirici kesin olması lazım..
mükemmel ürünler
Nivea Havuç Özlü Güneş Sütü
güneş kremi bana kafi
Dudak nemlendirici olmazsa olmaz
Diş macunu, diş fısçası, güneş kremi. parfüm, traş losyonu, traş makinesi.
ilk ürün çok güzel görünüyor.
Tatile cıksam para sorun değill
Nivea Havuç Özlü Güneş Sütü. Elinize sağlık.
Teşekkürler elinize sağlık
Blendax , parfüm, el kremi birde ıslak mendil
Evet hepsine katılıyor sırt cantam cano😂😂😂
Ne güzel aliş 😊
Evet güzel 😊😊😊
Bunlar muhakkak bulunmali Eline sağlık
Ojeye bayılırım
Kosmetik önemli😊
Güzel bir bence olmuş ellerinize sağlık
Bir seyler yapmaya caliştim işte 🙈
Insallah ne diyeyim 🙈
Ablam eline sağlık yine döktürmüşsün
Utandirma beni 🙈
Benim bunlarla alakam yoktur
Yarin alakan olan gelecek merak etme bu bayanlar için olan 😊
Bende lipbalmin cileklisini kullanıyorum. 😍
Cilek dydaklim 💋
Güneş sütünü denemek lazım 😊
Güneş kremi de master yaptim ben hahah Şu an en iyisi bu 😊
Hahahah kesin alıyorum o zaman
Bencede almalisin 😊
Lip balm en sevdigim😄
İşe başlayınca bize al 😊
Istedigin o olsun😄
Oje dedin, mest ettin beni ☺️ olmazsa olmazım 💅 Emeğine sağlık 😘
Olmazsa olmaz canim 🙈 tesekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar