Önceden garipsense de, artık kadınların da tek başına seyahat etmesi sıklıkla gördüğümüz bir şey. Çünkü neden olmasın? :)
Tek başına seyahat ederseniz; gönlünüzün götürdüğü her yere, istediğiniz zaman gidebilirsiniz. Yanınızda arkadaşınız, aileniz, sevgiliniz varken bazı tavizler vermeniz gerek.

Kuralları siz belirlersiniz. Yalnızsanız, kendi programınızı kendiniz oluşturursunuz. Bir gün şehirde yemek yemek isteyebilir, bir diğer gün sahilde güneşlenebilirsiniz. Tek başınaysanız planı istediğiniz kadar esnetebilirsiniz.

Tek başınıza bilmediğiniz yerlere gittiğinizde öz güveniz artar. Dünyada sizin kültürünüzden farklı insanların olduğunu görmek çok hoş bir deneyim ayrıca.

Her insanın biraz korku duyması gerek, adrenalindir bu. Bilmediğiniz yerlere gittiğinizde içinizde ufak da olsa bir korku olur ve sizi hayatta tutan da budur.

Yalnız gittiğiniz seyahatten yalnız dönmek zorunda değilsiniz. Gittiğiniz ilde, ülkede başka birileriyle arkadaş olabilirsiniz.

Seyahat etmek bir karar oyunudur. Yanınızda biri varken kararları da bölüşürsünüz ama tekseniz nereye gideceğiniz, nerede kalacağınız, ne yapacağınız tamamen size bağlıdır.

Hayatınızda beğenmediğiniz şeyleri takdir etmeye başlarsınız. Örneğin taharet musluğu... :)

Kaybolursunuz ama bu kaybolma aslında kendinizi bulmanızın farklı bir görünümüdür. Tek başınıza uçağa binmek bile sizi değiştirebilir.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar