Boğaziçi okuyup işsiz kalmakta neyin nesi?

şimdilik benim için sadece hedef ama istediğim bölümler Boğaziçi'nin Psikolojisi(1600 civarında alıyor) Sosyoloji (3000 civarında) gönlümden Felsefe de geçiyor ama oranın sıralaması gözümü doyurmuyor bunlardan vazgeçerilirsem siyaset derim yine Boğaziçi ya da Galatasaray olur. Şimdi asıl konu Boğaziçi mezunu işsiz kalır mı? Ben o kadar derece yapıp bölümümün ülkemdeki en iyi sıralamayla alan en iyi okulunda okuyup işsiz mi kalacağım? İlle de hukukçu tıpçı mı olmak gerek? Neden? Neden! NEDEN :(
Boğaziçi okuyup işsiz kalmakta neyin nesi?
Cevapla