video falan paylaşın o günü yaşalalım :D
Liverpool maçını kimler hatırlıyor? Golleri dakikaları hatırlayan var mı yoksa sadece skor mu aklınızda kaldı?
video falan paylaşın o günü yaşalalım :D

Beşiktaş'ın gündeminde kötü giden hiç birşey yok. Ligde lider.. Uefa liginde tur garanti..
Sow 8 + Eren 8 =16
Cenk Tosun =16 rakip takımların forvet oyuncuları gol bile atamazken. Beşiktaş defansı hattındaki oyuncular gol atıyor.. Fb en son lig maçında Kayseri 4 _ 1Fb bu maçta normal bir gol atabilmiş..
Ee doğal olarak mazilerin tozlu sayfalarından malzeme oluyor..
10 senelik şampiyonlar ligi müziği hasreti ne zaman bitecek gizli?
Beşiktaş Liverpool 'u Uefa liginde eledi..
https://i.hizliresim.com/JaLRYB.jpg
Şampiyonlar liginde 0 çekmek, tarihteki yeriniz ayrı..
Alakasız yorum.. Fb'nin tek kupa umudundan söz etmişsin ama 😉
bu paylaştığın capsler gerçek değil ayrıca bir tarihten sonra sistemli bir şekilde sosyal ağlara servis edilmiş şeyler niye çok eskiden bunlar yoktu söylenmiyordu :D
www.kizlarsoruyor.com/.../q6613894-fenerbahce-sampiyonlar-liginde-0-puan-cekerken-kac-yasindaydiniz
Seni bu soruya yönlendiriyorum. Hünerlerini orada da görmek isteriz
benim için anlamsız bir soru ne yazıyım ki oraya niye yönlendiriyorsun :(
Eğer senin için anlamsızsa , Beşiktaş'ın maçları seni neden bu kadar ilgilendiriyor?
Bu ne yaman çelişki gizli 😉
hoppala ne alaka öyle soruyu yollaman anlamsız dedim öyle ısmarlama yorum yap denmez ki
hep yanlış anlıyorsun süt bebesi dedim süt kupası anladın nebiliym yani iletişim kazası var hep aramızda :(
www.kizlarsoruyor.com/.../q6537883-besiktasin-kiev-den-6-yemesi-mi-yoksa-fb-ye-kendi-sahasinda-1-0
www.kizlarsoruyor.com/.../q6583916-bugun-avrupa-maclarina-cikan-takimlarimiz-mac-donuslerini-pazar-gunu
www.kizlarsoruyor.com/.../q6583916-bugun-avrupa-maclarina-cikan-takimlarimiz-mac-donuslerini-pazar-gunu
www.kizlarsoruyor.com/.../q6525538-tum-turkiyeyi-kucaklayan-bir-kupaya-sut-kupasi-gibi-maksadini-asan
Bu soruları soran hepsi sensin.. Soru sorma tarzın, üyelerle polemiğe girmeyip , konuşma uslubu olarak aynı şekilde konuşman..
Bundan sonra senin adın süt bebesi olsun dedin.. (ki daha önceki sorunda sibel ağlama yazdın) Ve süt bebesini neye dayanarak bana yakıştırıyorsun?
Eğer istesen yorum yapabilirdin o soruya gizli.. 😉
süt bebesi beyaz tenlisin ya ondan benzettim :)
bu kafayı ilme bileme versen bir edison olurdun valla harcanıyorsun be süt bebesi :p
bunlar benim sorularım değil ama buna ikna olmayacaksın sorulara ben cevap veriyorum ama senin yönlendirdiğin bir koruya cevap vermem istediğim soruya cevap veririm :-/
Bence sen benim aklımla daha fazla dalga geçme.. Kanıt , delil yok fakat ikimizde biliyoruz sen olduğunu.. Ben sadece içimdekileri dile getirmek istedim , ukte kalmasın diye.. (Sibel ağlama yazısını da hiç unutmayacağım , ha şu yönden iyisin bazı fenerliler küfürlerle saldırıyor bana.. )
Ve daha fazla sınırları zorluyorum.. Bu hesabın yaş olarak seni yansıtmıyor..
Neyse iyi günler 😊
küfür falan yanlış neyse burası sosyal ağ eğlence gibi bak biraz ciddiye alma her dönem başka takıma yükleniliyor burda bu da böyle birşey sanada iyi günler
Tarafsız olacaksın. Penaltı diyorsan Carole'nin pozisyonu da penaltı. Bunları da unutmaa gizliii 😉
hatırlıyorum sitede soru bile açmıştım:Dddd
liniki paylaş diyecem ama nerden bulupta paylaşacaksın teee ne zaman ki mevzu :P
hani bir laf var ya beni bir sen anladın ama onuda yanlış anladın hesabı olmuş bu biraz :D
aynı şeyden bahsetmiyo muyuz yav :s
üzdün bizi celibon :-( ama olsun sağlık olsun :D
ya ahahaha neyse futbolla aram yok zaten 😄
olsun ya canın sağolsun zatn eğlence olsun kafa boşaltalım diye sorulmş bir soru ben de böyle sorular sormasam bu siteye hareket gelmiyecek baksana site canlandı küçük çapta :D
Ligdeki kuyruk acısının dışa vurumu işte bu 😂😂😂 kına götürmüştüm okula senin gibi olanlar çıkacağını bildiğim için. dalga geçmeye çalıştıkları anda vermiştim. al dötüne yak diye. adresini ver sana da yollayayım😂😂😂
:D öyle diyorsunda adam gibi oynasalardıda bu ağır yenilgiyi yaşamasaydı veya yaşatmasaydı hırsızın hiç mi suçu yok arkadaş samimi ol biraz :(
Sen de samimi ol elediğimizden bahset ya da kötü oynayıp yenilmeleri seni neden mutlu ediyor bir bunu düşün. ben Avrupa maçlarında her zaman Türk takımlarını desteklerim. Ben Türk değilim diyorsan bir şey diyemem. çünkü Türk takımlarının yenmesi demek bizim ülke puanımız açısından da adımızın duyulması açısından da olumlu bir şey. fener sıfır puanla döndü. gs bir ara 4x4 oldu ama ben tek gram bundan sevinç duymadım. Benim ülkemin takımı çünkü. sen nasıl miktik ingilizleri diyorsan misal onların takımını yendiğinde onlar da aynı şeyi senin ülke adını kullanarak yapmıyorlar mı sanıyorsun? şampiyonlar ligi son maçında hem Beşiktaş hem Türk bayrakları yakıldı. buna rağmen hala derdi Beşiktaş olanlar vardı. Benim gözümde sevinenlerin de onlardan hiçbir farkı yok. ben ülkemin takımımı tutarım Avrupada. Beşiktaşlıyım ama Avrupa maçında gs. de vb.. de osmanlı da benim takımımdır.
Sen de keşke bu mantık yapısında olsan. ligdeki takımının kötü durumunu yıllar önceki maç ile çıkartmaya çalışmasan. senin dediğini diyeyim son olarak. takımın iyi oynasaydı da ligdeki lider konumunda olsaydı.
ya arkadaş hep aynı muhabbet türk takımını desteklerim falan muhabbeti yani o zaman o türk takımıda ülkeyi adam gibi temsil etsin böyle sonuçla gelmesin, hırsızın hiç mi suçu yok
bu bol sıfırlı sırf bu maç değil ki
8-0 6-0 5-0 ları bolca var aç bak
Sen Türk kanı taşımıyorsun belli. aç bak sen de takımına hep kazanmış mı Avrupada. ya sıfır puanla döndü ya da paso 4 yedi. seneye artık Avrupa umutları kurar takımın yine. hezimet arıyorsan bak @sibeeell1903 vermiş hezimetleri. artık sus. adresini ver sadece kınanı yollayayım. yak dötüne.
orda oynayıp 8-0 yenilen takımın futbolcuları peki taşıyor mu? böyle saçma muhabbetlere girme
Neyi taşımıyor mu? saçmalayan sensin şu an muhabbeti soruyu açan da sensin. her türlü koyuyoruz size işte kuyruk acından belli. ayrıca yıllar önceki mevzuyu soru olarak soruyorsun. geçmiş turnalar gtünü tırmalar diye bir laf var. tam sana uygun 😂😂😂
ya abi şunu diyorum adamlar 8-0 yenilip gelince türklügünü hiç sorgulamıyorsun neden diyorum o skoru getiren bunlar sen millete niye türklügünü sorgulamaya çalışıyorsun
Hobaaa saçmalığın daniskası. yenildi diye Türk değil mi diyeyim. bak fener 10 tane gs 12 tane yemiş Türk değil mi diyeyim şimdi. ama buna seviniyorsan derim. daha bunu anlayamıyorsun sen ki ben sana ne anlatayım. Türk bayrakları yakılırken tribünde senin keyfin Türk takımı yenildi diyeyse ben sana ne anlatayım. daha fazla saçmalama istersen
yani bende böyle soru sordum diye türklügümle mi sorgulayacaksın şimdi aradaki bağlantıyı kuramıyormusun sen yaş 27 görünüyor diyeceğim o ki kimsenin dini ırkıyla ilgili senin gibi yorum yapmaya hakkı yoktur kıssadan hisesseyebunu demek istedim, sen sen ol bunu yapma emiii
neylse polemik olmasın keselim burda hacııı
Bence de daha fazla saçmalamadan sen
Kendi derdinize yanın 😂😂😂
tamam :D
Hatırlıyorum evet bjkli yakın bir arkadaşım okula gidememişti hatta üzüntüden ama futbol bu olabiliyo bazen böyle sonuçlar.
benimde bir tane arkadaş vardı hayatı küstü uzun süre ugraştık zor dördündük valla
adam dünyada ingiltere diye bir ülke, liverpool diye bir şehir tanımıyor o derece yani silmiş beyninden :D
Doğrudur :)
doğru olmaz mı bütün olay gözümün önünde yaşandı :)
Cevap
2Cevap
Gsliyim de her takimin vardir boyle husranlari komik degil yani
arada oluyor ama bjk de çok var böyle skorlar açıp bakmak öğrenmek lazım
peki yorumuna saygı duyuyorum olabilir böyle düşünebilirsin sana komik gelmeyen başkasına komik gelir bu işler böyledir
Birilerinin oldukça zoruna gidiyor Beşiktaş'ın başarısı. :) Sizleri görünce daha da keyif alıyorum Beşiktaşlı olmaktan. :)
8-0 'ın nesi başarı aşkolsun sana :(
Liverpoolu elememizden bahsetsene biraz da
Sen Liverpool taraftarı mısın? Değilsin. Alt tarafı renkli bir takım tutuyorsun, şimdi kalkmış burada Liverpool'un galibiyeti ile Beşiktaş'a salça oluyorsun. Ağlamayın artık. Her canınız yandığında Fenevli aziz gibi ağlamayın. Dün söylediğini bugün yutan mahalle bakkalı levo gibi olmayın. Önce Beşiktaş'ı kaleciniz olmadan ve 1 kişi eksik ile geriden gelip galip gelin sonra ağzınıza Beşiktaş kelimesini almaya haddiniz olsun.
@matiasisradelgado Gereksiz detay olurdu dostum. Bunlar şu an sinirden kudurduklarından böyleler. Ben ancak onlarla dalga geçerim. :) Onlar da ağlayıp dursunlar. :)
liverpoolu severim dünyadada çok seilen sempati duyulan bir takımdır haksızlık etme adamlara iyi ki sizi 8-0 yendiler diye düşmanlık mı yapalım adamlara yani :( üzdün bizi bu yorumunla ayrıca ilk yorumun hoşuma gitti futboldan keyif al bu güzel bir şey
Beşiktaş'ım şıkır şıkır maşallah. Yapılan tüm haksızlıklara rağmen Beşiktaş taraftar vs hakem oyle boyle derken yav aglama Beşiktaş diyen renklilerin ortada bisey yokken ve Beşiktaş kendi emeğiyle alın teriyle başarı sağlayınca aman hakem Beşiktaş'ı kolluyo lan yalak yıllardır Beşiktaş'ı koruyan kimse yokken niye şimdi korusunlar. İbnesine kahbesine Beşiktaş
Bak Liverpoolu sevmen tutman guzel bisey buna kimse niye diyemez ama senin yaptigin dalga gecmek sonucta gsnin de fenerin de büyük yenilgilerini gorduk. Ama Beşiktaş nerenize ne koydu bilmiyorum ama konusulan tek sey Beşiktaş'ın Liverpool yenilgisi? Başka yenmeleri ya da baska yenilgileri niye konusulmuyor?
@matiasisradelgado banamı yazıyorsun haksıza mı yazıyorsun belli değil kendine bsir yorum alanı aç orda paylaş görüşlerini
leeds e de 6-0 yenildiniz
kievede İstanbul'da 5-0 yenildiniz onlarıda konuşuruz :D
ama burda yazarak yorumyapan arkadaşı rahaksız etmek istemem kendi alanında görüşlerini paylaş
Sen önce kaç yaşındasın ve hangi takımı tutuyorsun ufaklık ondan haber ver ona göre konuşayım bende sana. :)
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar