Giyinmeyi biliyor...
Karizmasına karizma katmak istiyor...
Bisex / Gay olduğunu düşünürüm...
Modaya uymaya çalışıyor...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
V yaka güzel de senin linklerin degaje olmuş. Seninkiler güzel değil. Ayrıca erkekte koyu renkler güzel o sarı vve pembenin renkleri iğrenç.Siyahın da modeli iğrenç.
gögüs kası varsa çok iyi duruyor bence süper
göğüs kıllarım bu dünyadaki en bakir yer olduğundan o tişörtü giyersem zombi görmüş masumlar gibi kaçışır millet
Omuz genişliği, vücuda iyi oturması mühim.. "erkek burda hemşo" gibi yürüyenlere yakışmıyor..
Cevap
5Cevap
Ben giyerim severim, vücudumda müsait. Olumsuz bir tepki almadım.
Giyinmeyi biliyor derim :D:D 1.ve 2. link beğendim iyimiş :))))
Öncelkle resimdeli tiplere hiç yakışmamış.V yaka tişötrler özellikle geniş omuzlu ve kaslı erkeklere çok yakışıyor.
link 1 iyiydi digerlerine yakısmamıs..link 3 ten tiksindim :)
Güzel ama o açık olan göğüs bölgesinde dövme olsa süper olur!
v yaka giyeni miksinler yolda sana rastlarım sonra dsfghjfklg
çok tatlı abartılmadıkça
bu adam giyinmeyi biliyor arkadaş :)
ouuuuwwww Sheaaat ! ! <3
şu ikinci deki çoçuğa bitik bnce yakışmış ona ama diğerlerin de biraz kadınsı durmuş onlar top olmsn sakın :)
zynmm sen saygısız bok kafalının tekisin. 13 yaşında falan olmalısın.
3 ve 4de sebepsiz yere koptum :D
erkeklere hiç yakıştıramıyorum://
erkeklere yakıştırmıyorum
3 ve 4 fazla derin hos değil
sevmiyorum bu tür tshirtleri sorun bende sanırsam
iğrenç ya hayatta giymem v yaka.
3.linkteki iyiymiş kenk diğerlerine yakışmamış
Çok yakışıklılar dimi bicenk:):D
C şıkkı hariç diğer şıklar iyiymiş :)
Bal gibi olur :)
Ben kendimi biliyorum. İhtimal bile vermiyorum. Homofobik değilde bana garip geliyor :):) Herkesin kendi tercihi sonuçta.
Tamam ben sayıgız oldum değil mi
adam biseksüel biseksüel sormayın beyler :(
güzel değil bence
D dedim :) kısa kısa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar