Annemin amcasının torunu uzak akraba mı yakın mı sizce?

Arkadaşlar çok kararsız kaldım başkalarına göre çok abes diye kimseyede açılamıyorum, düşünceleriniz ve yorumlarınızla yardımcı olur muusnuz lütfen.

Şimdi annemim amcasının kızının kızını daha önce hiç görmemiştim, ama annesini ömrümde 5-6 kere görmüşümdür tanırım o da beni tanır, annesi benim facebookta ekli olduğu için tesadüfen kızının resmini gördüm ve çok etkilendim. Sonra gerçek hayatta da ilk defa bir aile ortamında tanışma şansım oldu ve ilgim daha da arttı aynı zamanda bu kızında sevgilisi felanda yok. Şimdi bu kızla ilişki yaşamam sizde çok abes bir durum mu, kuzen mi sayılırız gel bu sevdadan vazgeç mi diyorsunuz yoksa uzaktan akraba sayılır aranızda kuşak farkı var eğer onunda ilgisi varsa bu ilişki normaldir diyebilir misiniz?
Evet normal
Hayır normal değil.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapanlar ankette oy kullanırlarsa memnun olurum
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunluk olmaz diyor benimde kafam karışık bu iş yatar gibi :(
Annemin amcasının torunu uzak akraba mı yakın mı sizce?
Cevapla