Türkiyenin en büyük derbisi hangisidir?
FENERBAHÇE GALATASARAY
FENERBAHÇE BEŞİKTAŞ
BEŞİKTAŞ GALATASARAY
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Galatasaray-Fenerbahçe karşılaşması sadece Türkiye'nin değil dünyanın sayılı derbileri arasında yer alıyor bu bilinen birşey. Buna futbol kalitesi olarak bakma aralarındaki rekabet birbirlerine zıtlık taraftarın zıtlığı hatta renklerin ortaklığı ve zıtlığı başarı olarak birbirine yakın olmaları taraftar sayısı olarak Galatasaray fazla olsada yinede yakın olmaları vs vs çok etken var.
Galatasaray'ın karşısına uygun gördüğünüzü yazabilirsiniz çünkü futbol tarihine bakınca Türk futbol tarihinin en başarılı takımı Galatasaray'dır. Spor kulübü bazında bakarsak Fenerbahçe fakat futbolu sorduğunuz için Galatasaray öncelikle yazılır karşısına Fenerbahçe mi Beşiktaş mı ona da o takım taraftarları karar versin
Kimin yazılıp yazılmaması önemi değil hiç bir takıma saygısızlık yok burda aklıma ne geldiyse bazen bu tür sorular soruluyor takımlar küçük yazılıyor kendi takımı büyük yazılıyor bu 3 takımı da buyük yazdım hoş küçük yazsam da küçük olmuyor bu tür şeyleri dikkate alıp polemik yaratmayalım lütfen sadece sorunun cevabını verelim
Yanlış anladınız küçük büyük demiyorum ben kimseye soruda en belirtilen en büyük derbi için o kelimeleri kullandım takımlarını büyüklüğüne laf edecek haddim yok
Aynen ben ya da bir başkası senin takımını küçük yazsam küçük mü sayılıyor hayır bu tür şeyler zaten bana ucuz gelir o yüzden hiç bir takıma saygısızlık yok burda aklıma ne geldiyse onu yazdım
Bende saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum sadece başarı sırasına göre en başa Galatasaray'ı yazdım rakibi olarak Fenerbahçe ve Beşiktaş hangisi tartışılır dedim sadece
Saygı duyarım
Teşekkür ederim
Teşekkür ederim eig için 2 tane - olsada görüşüme
Beşiktaşlıyım ama FB-GS seçtim çünkü onlar düşman birbirine 😂😂😂
fb gs
Cevap
10Cevap
göztepe karşıyaka. şaka şaka galatasaray fenerbahçe tabi ki
Keşke onu da yazsaydım şimdi trabzonlular da haklı yere biz niye yokuz diyecekler ama bu İstanbul derbisi
Galatasaray-Fenerbahçe Saraçoğlu artık bana göre derbi statüsünü kaybetti
Özür dilerim sıralama sadece kafamdan ne geçtiyse oldu hiç bir takıma saygısızlık yok burda
Anladım sorunun cevabını verelim sadece başka konulara girilmesin bazen bu siteye de insanın soru sorası gelmiyor konu dışına çıkılıyor
Beşiktaş kimle oynarsa o izlemeye değer kaliteli maçtır isterseniz başakşehirle oynanacak maçı izleyin ve görün fener galatasaray derbisinden ne kadar kaliteli olduğunu şekilciliğe gerek yok yani
dikkat ederseniz sadece fenerbahçenin adı olduğu derbiler yüksek oy almış
Cimbom ü sürekli yeniyoruz tadı olmuyor
Kupanızı da elinizden biz alıyoruz ona ne dicen :D
peki
göztepe karşıyaka adanaspor adana demir
fenerbahce-galatasaray tabiki
şu an için beşiktaş fenerbahçe gibi görünüyo
ankaragucu genclerbirligi
Göztepe Karşıyaka
İstanbul derbisini sordum İzmir derbilerini bilmiyorum
Turkiye yazmissin ondan yazdim
Göztepe Karşıyaka
İstanbul derbisini sordum şıklar da görüldüğü gibi
Turkiye demissin soruda İstanbul yok
A dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar