Bisikletin lastiği neden bir gecede iner ve aslında patlamamıştır?

Sabah bir baktım lastik inmiş, sonra şişirdim bir sorun yok ama 3 4 güne inmeye başlıyor havası yine. Bu iç lastik sorunu mu dış lastik mi? yoksa komple ikisini de mi değiştirmem lazım?
Bisikletin lastiği neden bir gecede iner ve aslında patlamamıştır?
Cevapla