Şanssız olan takımlardan sonra şanslı olan takımlar kimlerdir ?
Yunanistan
Real Madrid
Barcelona
Manchester United
Beşiktaş , Galatasaray ya da Fenerbahçe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ŞANSLI OLAN TAKIM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOMCİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM CİMBOM <3<3
Fenerbahçe çok şanslı+ ballı bir kulüp...
aynen bence dünyanın en ballı takımı onlar sırf o yüzden en çok nefret ediyorum onlardan :D
Allah çarpsın fenerBALçe ya :D
rica ederim
fenerbahçe kadar ballısını görmedim bknz trabzonspor maçı
bkz ts macı mı :S en az 1000 tane ballı maçları var en başı da MANU'YU 1-0 yendikleri maç 40 yıllık seriye son vermişlerdi . FB-GS maclarını saymıyorum bile her zaman büyü yapıyorlar sanki bize :S
yahu sen ts maçını izlemedin galiba ts gümbür gümbür geliyor. 15 dak tek kale maç yaptı fener bir atak yaptı tslu siyahi bir oyunca kalecisinin elindeki topa vurup kendi kalesine gol attı.aynı oyuncunun totosuna çarpıp 2. gol girdi. ki mesafede çok fazlaydı.ben ts yöntecisi olsam o siyahiye 1 ay hamam cezası veririm :)
iyi de o dediğin şey GS'ye her maç oluyor derbide
son dakikalarda ligde kalan tavşanlı linyit spor :D
izledin o maçı?
Cevap
6Cevap
acaba kızların d deme sebebi oyuncuların tiplerinden mi kaynaklanıyor? asdfghj
sdaasdadssd
Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray Galatasaray
Başka takım mı var
Yunanistan dedim...
2004 :)
fenerbahçe kadar ballı takım görmedim.
real madrid hakemle bizi eledi sanslı bence:D
Yunanistan takımları diyebilirim :))
Manchester.
neden
neden bilmiyorsun :P
Yunanistan ve fenerbahçe çok ballı
fener kadar ballı bir kulüp olamaz
Real Madrid.
Fenerbahçe <3
bunda sevilecek ne var :D
ne diyosun?
diyorum ki en başarılı veya en büyük kulüp demedim fenerbahçe <3 ne alaka yani :D
ok
Manchester United
Fenevbahçe
Galatasaray
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar