Boy konusunu bu aralar çok kafaya takıyorum bir kızın boyu kaç olmalı ? boyunuzu yazar mısınız ? benimki 171
155-160
160-165
165-170
170-175
175+
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
boyum 1.81 ama umarım yakında uzayacak, 185 olsun yeter :D hayalimdeki kızda uzun boylu olsun ben kısa boylu seviyorum ama hayatımı yaşayacağım kız uzun boylu olsun.
Kendıne çiçek uzat.. Barışın.
birkaç cm daha uzun olmak isterdim henüz uzayabilecek yaştayım boy uzatmaya çalışıyorum
Şu kadar olmalı demek yanlış yani o boyda olmayınca kız olmazmı:) benim 1.70 çıplak ayakla:)
ya böyle olsaydın nasıl eş bulurdun :D link
Cevap
20Cevap
mk herkes sallamışş
he he burası almanya idi
len türkiyede kızların bpy ortalaması belli; 1,58
ama 1,70 lar havada uçuşmuş...
sokaktakiler kim peki?
japon turistlerdi pardon...
162 değil miydi ortalama ben de boylarını fazla söyleyenlere gıcık olurum heralde uzun boylular cevap verdi sadece :D
ne 162 si be:(
158...
162 ile emniyete alıyorlar
mk herkes selvi boylu burdakilerin...:(
kafaya taksan ne olacak ki? Napacaksın gidip bacaklardan biraz kestirecek misin? Boş ver değişteremeyeceğin şeyleri kafana takmaya değmez. İdeal senin boyun.
benim boyum 191-175 ve üzeri olsun isterim ama şimdiye kadar bulamadım malesef bana gelen talepler 40 yaş üzeri bayanlar ve 18-25 yaş arası fıçı gibi kızlar bende bu arada atletik vucutlu ve spor yapan biriyim :(
Bir kızın boyu 1.70 olmalı. Hmm Bir kızın boyu 1.70 olmalıysa 2 kızın boyu 3,40 olmalı
1.75 üstü muhteşemdir harikadır
1.70-1.75 iyidir
1.65-170 bu da olur kız boyu için uygun
aşağısı kurtarmaz ama
benim boyum 1.87
seninki idealmiş;)
hatta süpermiş:)
maaşallah, inşalllahh:)
1.68 boyum. Ama sen niye gizlisin ki?
bilmem 171 karşıdan bakınca kafaya takılacak bir boy değil ama ben memnun değilim o yüzden gizliyim
171 .
aynıyız :)
160 - 175 Arası benim açımdan idealdir...
1.68 olmalı ben 1.83 üm
sandalyeye oturduğunda ayağın yere değiyormu
kız dediğin 1.7 - 1.75 arasında oaclak :)
aha şu kadar olsa yeter :P
1,81 boyum.. 1,70-73 idealim..
165-170 olmalı En ideal Boy :)
1.60-1.65 arası olsun :(
kiz erkekten kisa olmali bence.ben 171.
mumkunse benı gecmesın 1.72
Milletteki lukse bak kiz buldu boy ariyolar. :-)
1.86 1.60- 1.75 olmali ..
1.92 yim 1,70 den aşağısı kurtarmaz
180 filan benimki herhalde :)
25 cm lik topuklu ile mi:P
50 ila 220 arası olmalı
Maalesef 1.66 :((
170
1.67 Ti en son
170-175 uzun boylu olmayı severim
1,70 iyi bence.
170 boyumm
1.65 normalim yani
175
160-165 iyi ya.
160 - 165
1.65 üstü
180 de olabilir :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar