Yakışıklı-Kötü Erkek mi? Yoksa, Çirkin-iyi Erkek mi?

Evet önünüzde 2 seçenek var başka seçme şansınız yok.

ikisinide istemiyorum kalsın deme hakkınızda yok.

İkisinden birini seçmek zorundasınız Buyrun seçin

karşınızda 2 erkek var ve karakterlerine bakarsak

Yakışıklı ve Kötü Erkek mi? Yoksa, Çirkin ve iyi Erkek mi?
Yakışıklı Ve Kötü
Çirkin Ve İyi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yakışıklı-Kötü Erkek mi? Yoksa, Çirkin-iyi Erkek mi?
Cevapla