Bu sabah otobüse akbil basmayı unuttum

Arkadaşlar bu sabah otobüs çok kalabalıktı bir önceki araç gelmemiş, ön kapı dolu olunca arka kapıdan bindik istanbul kartlarda birbirine benzediği için karışacağını düşünerek çoğu kişi gibi bende yollamadım inerken basarım diye ,ama trafin ve geç kalmanın verdiği heyacanla inerken unuttum vicdan azabı çekiyorum

Sizde böyle bir şey yaşadınız mı? Ne düşünürdünüz böyle bir durumda ?


1|0
2621

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 25

  • otobüs belediyeye ait ise çift basarsın olur biter ama özel halk otobüsü ise o otobüsü arayıp bulman lazım.

    0|0
    0|0
  • Canımsın ya :) ben en son 3 hafta önce otobüse bindim, ön doluydu arkadan bindim, istanbul kartı gönderdim geri gelmedi :D ogün bugündür otobüse binmiyorum :D

    1|0
    0|0
  • 13 yaşında minibüse para vermeyi unutmuştum, o kadar sıkışıktı ki cama yapışmıştım

    vicdan azabından dört dönüyorum hala

    0|0
    0|0
  • O miktar kadar sadaka kutusuna at

    0|0
    0|0
  • Otobüse bindikten sonra kartımı evde unuttuğumu fark etmiştim.

    0|0
    0|0
    • en iyi cevap işte soruyu cevaplayan tek kişisin teşekkür ederim :D

  • akşama iki defa bas :)

    0|0
    0|0
  • 2 kere bas

    0|0
    0|0
  • :D bidaha bindiğinde çift yaz

    0|0
    0|0
  • evet bendede oldu elimde akbil vardı ama nasılsa girdim oturdum çıkarken farkettim bende

    0|0
    0|0
  • Abicimm bu ne ya bir Derin bir Sen ardarda soruyosunuz yetişemiyorum valla sorularınıza.. :D

    Cehennemde yancan valla sırf bu yaptığın için yatcak yerinn yok abimmm ...

    0|0
    0|0
  • Önceki araç gelseymiş o zaman. Balık istifi gibi duruyoruz otobüslerde. İnsanca ulaşımımız olsa biz de üzerimize düşeni yaparız elbet.

    0|0
    0|0
  • art niyetle yapmamışsın unutmuşsun insanlık hali takma kafana

    0|0
    0|0
  • aynı şey benim de başıma gelmişti...

    0|0
    0|0
  • ahahahah yarın çift dıtlarsın nolcak ya :D

    0|0
    0|0
  • arkadaşlarında dediği gibi nasıl olsa o adamın cebine kalmıo para iki defa bas gitsin:)

    0|0
    0|0
  • bi daha otobuse binince iki kere bas vijdanin rajhatlar :D

    0|0
    0|0
  • vergiler sebebiyle onların azap cekmesi gerekiyor o yüzden elinden geldiğince basma :)

    0|0
    0|0
  • benimde öyle olmuştu hiç takmayın bişeyt olamz

    0|0
    0|0
  • Bi dahaki binişe çift basarsın bebiş, sorun mu bu anasını satım. kdjklgdj

    0|1
    0|1
  • bidahi ki sefere 2 kere bas o zaman rahatlarsın

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    5

Erkekler Ne Diyor 21

  • bu ay içinde kız ard. ile bizde otobüse bindik. Kalabalık olduğu için arkada kapıdan binmek zorunda kaldıkki kapıdan öteye de ilerleyemedik . Otobüs kartını gönderdim 2 kez okutulmasını söyledim (ank.) kart geldiğinde bir kez okutulduğunu gördüm sonra bir daha gönderdim ama kart geldiğinde yine okutulmamış olduğunu gördüm. İneceğim durağa gelmeden önce şöförün yanına gittim durumu izah ettim 2 kez okutulması gerekiyordu 1 kez okutulmuş diyerek.. Şöför tabi şaşkın teşekkür etti vs. Neyse okutturdum karta baktım.. Cihaz aslında 2. gönderdiğimde okumuş ama mq makinası mürekkebi basmamıs karta. Ben sonra okutturdugumda 3. oldu :))

    Ha noldu en azından huzursuz olmadım+ fazla basmış olsam bile 3/1 kontör düştü (normali 1,75Kr 75 dk içindeki 2.biniş 59 Kr.)

    Bu gibi durumda 2.nin basılmamış olduğunu düşünerek yaşayacağım huzursuzluktansa +59 Kr daha fazla binmek iyidir.

    0|0
    0|0
  • yarın iki tane bassan geçer mi vicdan azabın

    su serper mi yüreğine az da olsa?

    şiir gibi oldu şaka bir yana ben de hep merak etmişimdir, eskiden akbiller vardı rengarenk ve anahtarlığa takılı olduğu için karışmıyordu. İstanbulkart çıktı mertlik bozuldu :) nasıl ayırt ediliyor?

    0|0
    0|0
    • eyıramıyorsunki yahu hepsi birbirine benziyor ismini yazacaksın başka çaresi yok:D

  • Bize borçlusun.

    0|0
    0|0
  • olur böyle şeyler ben sonradan otobüsü bulur basarım

    0|0
    0|0
  • gelecek sefer 2 kere basarsın olur biter

    0|0
    0|0
  • utanmaz derdim..Ne yaptığını sanıyor derdim..

    Şaka be ben büyük şehirde yaşasam doğru dürüst basmam belki kalabalıktan hoopp :D

    0|0
    0|0
  • yatacak yerin yok gardaş .p :D

    0|0
    0|0
  • tenine iyi gelmeşi için güneyş yağı al.cayır cayır yanacaksın cehennemde :D

    ya arkadas düşünmen yeter.en fazla çift dıtlarsın olmadı cık dısarı bul bir ihtiyaç sahibini sıcak bir corba ısmarla karnını doyur :)

    0|0
    0|0
  • Banada Oldu Birkaç Kere

    0|1
    0|0
  • bir litra benzin alip belediyeye bagisla

    0|0
    0|0
  • vicdanın rahat değilse git camiye 5 tl bağış yap :D

    0|0
    0|0
  • hangi hattt ?

    0|0
    0|0
  • bende kentkart basmayı unutmustum bır sonrakı bınısımde 2 kez bastım elımden bu kadarı gelıyor

    0|0
    0|0
  • "bebe ruhi nin otobüs maceraalrı" kitabının 8.baskısını bekliyoruzz:D

    0|0
    0|0
  • sıkıntı yapma sen basmasan da o araç oraya gidecekti

    0|0
    0|0
  • :-D Vicdan azabimi ? Ben burda hic basmiyorum.

    0|0
    1|0
  • Sen bittin.Cayır cayır yanacaksın öteki tarafta :)

    0|0
    0|0
  • Akşam giderken 2 kere bas

    0|0
    0|0
  • Kul hakkı bu yaa noolcak şimdi :))

    bende de oldu bir kez kardeş aynı durumdan ötürü :)

    0|0
    1|0
  • bu ne yaaaaa, aloooo, mod arkadaşlar

    bu kadar çok basmayı telkin eden insanın olduğu bir konunun cinsellik kategoriye taşınması gerekmiyomu :)

    0|0
    0|2
    • biri gülsün arkadaşlar..

    • ne layn kişiye özel komiklik iddiamız vardıda bir sizin mi haberiniz oldu

      hadddeeeee

      rahatlayasım gelince rahatlarım işine gelmiosa okumazsın

  • Erkekler Devam
    1
Yükleniyor... ;