Aynadaki yüzümüz mü başkalarının gördüğü yüz mü?

anlatmak istediğim şu;

mesela aynaya baktığımızda aynadaki görüntümüz başkaları tarafından (burnumuz ya da yüzümüz) yamuk gözükür.bu herkeste vardır.peki biz kendimizi aynaya baktığımızda yamuk görmüyoruz, acaba normalde daha mı farklı görünüyoruz?

ben aynaya baktığımda güzel görüyorum,ama baktığım aynaya bir tane daha ayna tutup baktığımda daha farklı bir yüz görüyorum.o gördüğüm farklı yüz normalde mi öyle(yani her insanın gördüğü)yoksa benim bir tane aynada baktığım yüz öyle mi?umarım anlatabilmişimdir yoksa çok saçma bir soru olarak anlayacaksınız:) anlamadıysanız boşverin zaten.yazıyla anlatılamıyor pek..
Aynadaki yüzümüz mü başkalarının gördüğü yüz mü?
Cevapla