anlatmak istediğim şu;
mesela aynaya baktığımızda aynadaki görüntümüz başkaları tarafından (burnumuz ya da yüzümüz) yamuk gözükür.bu herkeste vardır.peki biz kendimizi aynaya baktığımızda yamuk görmüyoruz, acaba normalde daha mı farklı görünüyoruz?
ben aynaya baktığımda güzel görüyorum,ama baktığım aynaya bir tane daha ayna tutup baktığımda daha farklı bir yüz görüyorum.o gördüğüm farklı yüz normalde mi öyle(yani her insanın gördüğü)yoksa benim bir tane aynada baktığım yüz öyle mi?umarım anlatabilmişimdir yoksa çok saçma bir soru olarak anlayacaksınız:) anlamadıysanız boşverin zaten.yazıyla anlatılamıyor pek..
mesela aynaya baktığımızda aynadaki görüntümüz başkaları tarafından (burnumuz ya da yüzümüz) yamuk gözükür.bu herkeste vardır.peki biz kendimizi aynaya baktığımızda yamuk görmüyoruz, acaba normalde daha mı farklı görünüyoruz?
ben aynaya baktığımda güzel görüyorum,ama baktığım aynaya bir tane daha ayna tutup baktığımda daha farklı bir yüz görüyorum.o gördüğüm farklı yüz normalde mi öyle(yani her insanın gördüğü)yoksa benim bir tane aynada baktığım yüz öyle mi?umarım anlatabilmişimdir yoksa çok saçma bir soru olarak anlayacaksınız:) anlamadıysanız boşverin zaten.yazıyla anlatılamıyor pek..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar