Hangi takım ve neden?
Kaliteli bir nedeni olan var mı acaba?
Kaliteli bir nedeni olan var mı acaba?
Fenerbahçe
Galatasaray
Beşiktaş
Diğer (görüşe takımını yaz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Galatasaray düşün ben doğmuşum 4 sene üst üste şampiyon olmuş üstüne uefa kupası ve süper kupası almış. 2002 de 3. yıldızı takmış hagisi hakanı arifi biz bu takımla ne kupalar kaldırdık yeri geldi hüzünlendik ama yılmadık en unutamadığım maç 5-1 lik Türkiye kupası maçı Galatasaray Fenerbahçe ribery vardı o zaman. düşün ben doğduktan sonra bu takım 21 22 adet kupa almış Avrupa fatihi kim ne derse desin. Diğer rakipleri küçümsemek değil amacım Galatasaray anlatılanlarla yaşanılanların bütünüdür. Benim babam Beşiktaşlı ama ben Galatasaraylıyım doğuştan gelen bişi 3 4 yaşında bile top oynarken kaleye geçsem oyunda olsam Hakan şükür diodum. Hagi ortaladı Hakan Hakan çok güzel bir golll. :)
Fenerbahçe. Çünkü ben çocukken futbolunu en beğendiğim takımdı.
Nah sporu tutuyorum adamlar koşup mılyonlar kazanıyor bizler perişan bide gidip formasına mı para verim insanlar maçlarda kavgalı manyak dolu ben nah sporu tutuyorum en saglıklısı
Fenerbahçe
Cevap
30Cevap
Trabzonspor
'Bende bilirdim İstanbul takımlarından birini tutup, Senede bir ya da 2 senede bir kupa sevincini yaşamayı. Yediremedim kendime memleketimi satmayı! '
Damarlarimda rengi dolasirken nasil baska takim tutarim tabikide GALATASARAY ölumune...
@imkanszmıs Sarı :)
@pilav_ustu_az_kuru_2 KIRMIZI :)
@imkanszmıs En büyük
@pilav_ustu_az_kuru_2 GALATSARAY
@imkanszmıs Gerçeği tarih yazar tarihide Galatasaray :)
@pilav_ustu_az_kuru_2 hey yavrum benim. Biz yensekte biziz, yenilsekte biziz bazilari gibi yenilince terk etmeyiz. DÖNEK degiliz. Ölümune pesindeyizz pasammmm...
@imkanszmıs TÜM SEVİNÇLERİMİ KOYDUM ÖNÜME, GALATASARAY ÇIKTI...
@pilav_ustu_az_kuru_2 HELALLLL
@pilav_ustu_az_kuru_2 o bizim kalbimizin ritmi aga :)
@imkanszmıs https://www.youtube.com/watch?v=QP0mE8F3fvg bu şarkı sana gelsin fener ağlama bu da :D
@pilav_ustu_az_kuru_2 aynen altnda kinede bayildim ynlz muthis sovuyrlar yaksır aslanlara hahahahah fener ağlama :)
@imkanszmıs teşekkürler ben kaçar izninle :)
@pilav_ustu_az_kuru_2 iyi geceler :)
@serkan4872 sen hangi takimi tutyorsun?
@serkn4872
ask denilir, neden birine asik oldugunu sordugunda anlatabilirmisin? hayir, biz onu gormeden sevdik :D :D kirmizinin yaninda sarinin durusuna asik olduk :D tutku budur... anlatilmaz, yasanilir. Saygilar :)
GS <3
Kesinlikle aşk galatasaraydır :)
Beşiktaş
https://i.hizliresim.com/YJ2O5A.png
Sanırım açıklamalı olmuştur.
Süper olmuş
@denizliefesi20 eyvallah ;)
Bir bayan hocam bu soruya ben yalnızca ve yalnızca kocamın takımını tutarım demişti de amfi buz kesmişti. Hey gidi ne cesaretli hocalarım varmış benim. :D
Galasaray :)
türk futbolunda 4 yıldızlı futbol takımı tanesi demektir :)
@ruhsuzxxx Kırmızı En büyük
@ruhsuzxxx aynen bitanesin renktaşım :)
@ruhsuzxxx Önemli değil helal olsun :)
Takım tutmuyorum saçma buluyorum futbol milliyetciliğinide sonuçta tüm oyuncalar değişiyo yöneticilerde öyle tek arması kalıyo saçma puta tapar gibi
Galatasaray, çok sempatik takim bayılıyorum izlemeye maçlarini
helal renktaş :)
belli bir nedeni yok kendimi bildim bileli aynı takımı tutuyorum
türkiye liginden takım tutan adamın aklını s... türkiye de futbol mu oynanıyor a. q.
fenevli olub dünyanin derdini cekecegime Galatasarayli olurm dünya benim derdimi ceker hahhaahagh :D
tutugum diger takimlar: Neftchi , Lask Linz
Sarı-Lacivertine aşık olduğum için FENERBAHÇE liyim...
West ham unitet
İDDAA'da en çok para yediğim takım olduğu için
10 yaşımdan beri bu takımı tutuyorum. Yaşım 25 2 evim var.
Fenerbahçe. Ailem Fenerbahçeliydi Fenerbahçeli oldum.
Galatasaray benim küçüklük sevgime dayanıyor
sırf öğretmenim için
tutmuyorum, futbol ile çok aram yok, çok koyu fanatik değilim.
Takım tutmuyorum küçüklüğümden beri dikkatimi futboolcular harici çekemedi sdjsjs
türkiye kömür işletmeleri idman yurtluyum, zeka gerektirmediği için tutuyorum
beşiktaşk
Kaliteli bir nedeni
erkek adam renkli takım tutmaz ;)
Fenerbahçe sebebi de babam fenerli 💗
GS tarihinde hiçbir hile hurda yoktur o yüzden GS
Galatasaray biz babadan böyle gördük
Beşiktaş.
Aile geleneği.
ekmekspor takım tutmuyorum bıraktım
Fener Bahçe nedeni yok
Beşiktaş çünkü tek aşk beşiktaş'k
ŞEKERSPOR
Patlıyoruzda ondan.
Diyarbakırspor <3
Nickim konuşsun ;)
Bizimki doğuştan :) <3
Asaletinden BEŞİKTAŞK
fenerbahçe nedeni yok
akçabat sebat spor sempatik isimli
Nedeni yok, Fenerbahçe.
hiçbirini ilgi alanıma girmiyor
Fenerbahçe, çünkü o bir takım değil aşktır.
Renkleri olmadığı için.
Fenerbahçe. Çünkü canım öyle istiyor 😃
Trabzonsporluydum Fenerbahçeli oldum💙💛
Takım tutmuyorum.
Fernebahçe, Bir sebebi yok.
Liverpool
@lasdmasd tamam muslim
Beşiktaş
Fenerbahçeyi tutuyorum cünkü doğru yoldayım :D
Galatasaray
Takım tutmuyorum.
Galatasaray
Ölumune FENERBAHÇE
damızlıkspor :D
Galatasaray ❤💛
Helal kız sana :)
Osmanlıspor ulan!!
Fenerbahçe
Galatasaray
Beşiktaşı tutuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar