Şampuanımın içine su bazlı boya koysam olur mu ki?

saçlarım yıpranmasın diye habire boyamıyorum. ara ara şu bazlı boyayla cila atıyorum. ancak onu yapmaktan da usandım. hep aynı kalsın istiyorum. malum diğer cılaya kadar soluyor.

şimdi ben şampuanın içine su bazlı boyayı koysam bir zararı olur mu? az önce ikisini karıştırıp şampuanladım. gene temizlendi saçım.

ancak boyandı mı emin olamadım.

dip not = şampuanlarken bir süre bekletiyorum şampuanı saçımda.
Şampuanımın içine su bazlı boya koysam olur mu ki?
Cevapla