Evde Leslie ile yürümek dışarda yürüyüş yapmaktan daha iyi mi?

Dışarda temiz hava var güzel ama dışarda yürüyüş yaparken yorulup terlemiyor insan fazla ama Leslie ile 30-60dakika yapınca evde terliyorum baya iyi bir cardio oluyor.
Buna devam etsem dışarda yürüyüş yerine daha iyi mi olur?


Koşmak bana göre değil dizlerim hassas da şimdi öneren olursa söyleyim dedim.

Evde Leslie ile yürümek dışarda yürüyüş yapmaktan daha iyi mi?
Cevapla