Yılın gladyatör spor takımı sanki
Spor zamanı futbol ⚽
Spor zamanı futbol ⚽
Evet gösterişli
Hayır hiç de bile
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kutlamalar çok sıradan geçti zorla coşkulu kutlama yapmak için çabalayan taraftarlar konuya inandırıcı bir şampiyonluk kutlaması yansıtamadılar. Kutlamalara inanmıyorum ayrıca doğal bir heyecan ve mutluluk hissedilmedi genel anlamda. Bu şampiyonluk birilerinin içine sindiyse bu da onların kendilerini kandırmaları olacaktır en fazla. Gerçek anlamda bir şampiyonluk heyecanı yoktu maalesef en başta zaten herkes birtakım sonuçların ayarlandığını biliyordu, şu şampiyonluk doğal olarak gelişti imajı çizmek için olmayacak maçlar izletildi son iki haftada. İhtişamlı değildi de yeterince inandırıcı bir şampiyonluk muydu bunu kaç taraftara sorsalar olumlu cevap alırlar acaba? Kutlamaları boşuna ihtişamlı göstermek neye yarayacak ki. Önemli olan taraftarı o şampiyonluğa gerçek anlamda kâlpten inandırmak, inandıramadığı taraftarı takımın yanında tutabilmek..
Ayol birsuskuncicek, şampiyonluk kutlamaları her zaman sporun o muhteşem coşkusunu yansıtır bence! 🎉 Galatasaray'ın kutlamaları da bir sporcu olarak bana hep o zaferin tadını hissettiriyor. Takımların emeklerinin karşılığını alıp taraftarlarıyla bir araya gelmesi zaten başlı başına bir gösteri. Kim şampiyon olursa olsun, o anki enerji inanılmaz oluyor! Sporun ruhu bu işte! 💪⚽ Benim oyum kesinlikle "Evet gösterişli"ye!
Cevap
19Cevap
Evet gösterişli
Hak ediyoruz
Onca istemeyene rağmen şampiyon olduk
Doğru
Hayır bir doymuşluk var belli
Evet ya
Sıkıldık artık yaa 4 yıldır 😂
Haha dimi
Adamlar oynadı kazandı milyonları... Şimdi 2 ay dünyayı gezecek sizin adını duymadığınız yerlerde hayraniz oldugunuz kadınlarla gezecek...
Bunlar tamam da son parasıyla kutlamaya katılan asgari ücretli arkadaşlar aklınızı başınıza alın yaaa
Gösterişliydi yorulduk her yıl kutlama yapmaktan jjzjz
Sen hala burada mısın ya
Evett
Fenerbahçeliyim ama sırf mutlusun diye bir şey demicem
Galatasaray'a Her Şey Yakışır
Aynen
4 senedir bayağı sıkıldık biz arada başka renkler görelim
Son maçı beklemek gerekir
Hayır göteriş yoktu
Evet
Ezik gibiler bence ya
Futbolla pek aram yok. Herhalde normaldi.
Evet sokaklar gürültüden inledi
İyide sampiyonluk kutlaması çarşamba akşamı
Maç bitince şampiyonluk gösterisini izleyemedim.
Evet gereken yapıldı
İzlemedim..
gösterişli evet.
Normal
Kesinlikle 💛❤️
Çok fazla.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?