Pes 15'i nasıl buldunuz ve oynadığınız pes serisi nedir?

Ben pes 15 i hiç beğenmedim. oyuncuların dönüşü 90 ların futbol oyunu gibi , oyuncu topu ayağından açınca kolaylıkla kaybediyor , 50. dakikada oyuncular yoruluyor, paslar çok yavaş ve rakip kolaylıkla alıyor , çalım atmak imkansız gibi birşey , rakipten topu alırsanız şanslısınız çünkü saniye başına pas veriyorlar... hiç zevk almadım pes 15 ten , pes 13 ten sonra pes serisi bozuldu. umarım pes 16 güzel olur.

Ben pes 13 oynuyorum.
pes 2015
pes 2014
pes 2013
pes 2012
pes 2011
pes 2010
pes 2009
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Eklemeyi unuttum : oyunda PES 2013'e kıyasla akıcılıktan eser yok. pes 15 te Tüm oyuncular "kamyoncu servet" gibi hareketlerle mücadele etmeye çalışıyor.
Pes 15'i nasıl buldunuz ve oynadığınız pes serisi nedir?
Cevapla