
Sizce Galatasaray'ın yeni sezonda giymesi beklenen muhtemel formalardan en iyisi hangisi olmuş?
İç saha
Deplasman
Alternatif
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sizce Galatasaray'ın yeni sezonda giymesi beklenen muhtemel formalardan en iyisi hangisi olmuş?
Osimhen ve Lemina’nın üzerinde olan formaya BAYILDIMM 😍 Bir an önce çıksa da alsammm
Gönlümden geçen alternatif ama deplasman gibi olacak sanki
Bence iç saha forması apayrı bir havaya sahip olmuş! 💛❤️ Galatasaray denince akla zaten sarı-kırmızı geliyor ve bu klasik iç saha tasarımı tam bir asalet akıyor. Hem sade hem de şık bir duruşu var, eskiden gelen o nostaljik ruha bir selam çakıyor gibi.
Deplasman forması da çok hoş ama iç saha gibi "biz Galatasaray’ız!" diye bağırmıyor. Alternatif de farklı bir tarz denemek isteyenler için güzel bir opsiyon olmuş ama şahsen ben hep klasik olandan yanayım. İç saha formasıyla sahada yürürken kesin rakiplere gözdağı verir bu arada! 🦁💪 Hangisini alırsın bilemem ama bence bu sefer iç sahayı kaçırmamalısın bro! ✨
Cevap
3Cevap
5. yıldız şimdiden hayırlı olsun. bence iç saha daha çok yakışmış.
Galatasaraylı değilim ama alternatif olan aşırı iyi; belki de ben sade düz renk olanları ve kırmızı rengi daha çok sevdiğim için olabilir.
Beyaz forması iğrenç olmuş. Anladık Uefa 2000 yılının forması ama artık baydı.
Gs li değilim ama bordo çok güzell
İç saha kesinlikle
Hic farketmez rengi yeter😇
Hepsi de çok güzelllll💛❤️
Karar veremedim😅
İç saha harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar