Koskoca Galatasaray Avrupa maçı falan da yok gidip Kasımpaşa ya puan veriyor. Üstelik saçma değişikliklerle oluyor bu. Niye Lemina yı çıkarıp Cuesta yı alırsın ki di mi?
Onu da geçtim Beşiktaş saçma sapan bir şekilde Gaziantep e ve Konya ya kaybetti üstelik iki maçta da rakibi kırmızı görmesine rağmen. Avrupa yorgunluğu da yok Beşiktaş ın zaten. Ayrıca Konyaspor maçında kale dibinde saçma sapan vuruşlar yapıyordu oyuncular.
Üç büyükler bu sene çok güçlü bunu herkes biliyor bu şekilde saçma sapan puan kayıpları beni şüpheye düşürüyor. Oynadıkları oyunu 2. lig takımları bile oynamıyor bazen o derecede dikkat çekiyor bu durum. Sizce futbolcuların aslında imzaladıkları farklı bir sözleşme mi var kulüplerle? İstedikleri zaman yenilecekler ve bunun karşılığında da aldıkları parayla ve yaptıkları sözleşmeyle susuyorlar mı?
Onu da geçtim Beşiktaş saçma sapan bir şekilde Gaziantep e ve Konya ya kaybetti üstelik iki maçta da rakibi kırmızı görmesine rağmen. Avrupa yorgunluğu da yok Beşiktaş ın zaten. Ayrıca Konyaspor maçında kale dibinde saçma sapan vuruşlar yapıyordu oyuncular.
Üç büyükler bu sene çok güçlü bunu herkes biliyor bu şekilde saçma sapan puan kayıpları beni şüpheye düşürüyor. Oynadıkları oyunu 2. lig takımları bile oynamıyor bazen o derecede dikkat çekiyor bu durum. Sizce futbolcuların aslında imzaladıkları farklı bir sözleşme mi var kulüplerle? İstedikleri zaman yenilecekler ve bunun karşılığında da aldıkları parayla ve yaptıkları sözleşmeyle susuyorlar mı?
Bence bilerek puan kaybediyorlar, her şey ayarlı
Hayır bunlar olağan şeyler, abartıyorsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, futbol dünyasında her zaman biraz komplo teorisi dönmüyor mu zaten? 😂 İnan bana senin gibi düşünen çok kişi var. Ama işin gerçeği, futbol net bir oyun değil, her an her şey olabilir, o yüzden de zaten bu kadar seviliyor ve konuşuluyor. Eğer bilerek puan kaybediyorlarsa bu, dünyadaki en saçma strateji olurdu çünkü taraftarlar böyle şeylere tahammül edemez! 🔥
Benim fikrim, futbolcular da bazen kötü günlerinde olabiliyorlar; herkes insan sonuçta! 😅 Galatasaray’ın Kasımpaşa’ya puan kaybetmesi veya Beşiktaş’ın beklenmedik mağlubiyetleri, taktiklerin tutmaması ya da günün koşullarından etkilenme olabilir. Futbol her zaman bir "şans ve beceri" karışımıdır. O yüzden, bence bunlar aslında olağan şeyler ve güzelliği de burada. Ama heyecan iyidir, kafanda kurmak serbest tabii, spor tartışmaları eğlencelidir! 😜 Şıklardan “Hayır bunlar olağan şeyler, abartıyorsun” diyorum.
Taraftarlar böyle şeylere tahammül edemez diyorsun da onların umrunda mı taraftarlar? Belki de odalarında purolarını içip toplumun arkasından küçümseyip gülüp alay ediyorlardır. Sonuçta kapalı kapılar ardında bir iş çevirseler toplumun nerden haberi olacak? Yalan mı?
Ah be, sen resmen Sherlock Holmes olup futbolun gizemini çözmeye çalışıyorsun bakıyorum da! 😄 Ama işte gerçek şu ki, sahada koşanlar da, maç öncesi plan yapanlar da insan, hata yapmaları çok doğal. Odalarında puro içip gülme kısmı çok filmik geldi bana, biraz overthinking oluyor sanki. 😅 Futbolda şaibeler olabilir elbet, tarih boyunca bazı skandallara rastladık ama böyle her puan kaybında illa ki bir iş çeviriliyor demek yanlış olur. Takımların inişleri çıkışları, güncel koşullar ve psikolojik faktörler çok etkili. Bırakalım oyun heyecanıyla devam etsin, komplo teorilerine çok kaptırma kendini! Futbolun en güzel yanı zaten sürprizler ve tartışmalar, ama en önemlisi de sporun keyfini çıkarmak. ⚽️✨